مسافرت با اتوبوس چه مزیت هایی دارد؟

مسافرت با اتوبوس چه مزیت هایی دارد؟

مسافرت با اتوبوس چه مزیت هایی دارد؟

مدل كودك: اگر بخواهیم وسایط نقلیه سفر را دسته بندی نماییم، هواپیما همیشه حرف اول را می زند زیرا در مقایسه با قطار، اتوبوس و كشتی و البته وسایط نقلیه محلی در رده بالاتری قرار دارد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، در سال های اخیر و با افزایش تعداد سفرهای تفریحی، تجاری و تحصیلی و آسان بودن رفت و آمد در شهرهای مختلف جهان و ازدحام مسافران اما سفر با هواپیما همیشه همراه با مشكلاتی بوده است. تاخیر در پروازها، لغو پروازها به علت شرایط آب و هوایی نامطلوب و مشكلات امنیتی، عدم ایمنی برخی ایرلاین ها و سوانح مختلف و همینطور افزایش قیمت پروازها به خاطر بالا بودن هزینه سوخت، دست به دست هم می دهند تا زرق و برق سفرهای هوایی از چشم مسافران بیافتد و به فكر جایگزینی مناسب برای آن باشند.
یكی از این وسایط نقلیه كه اتفاقا مسافرت با آن مزایای بسیاری هم دارد، سفر با اتوبوس است. همه گروه های سنی می توانند با این وسیله نقلیه سفر كنند. از كودك خردسال گرفته تا پدربزرگ پیر در كنار هم. در این مقاله می خواهیم مزایای سفر با اتوبوس را برای شما عنوان نماییم. با ما همراه باشید.
۱- روشی برای پس انداز
نخستین مزیت سفر با اتوبوس، كم بودن هزینه آن است. حتی پروازهای ارزان قیمت هم در مقایسه با اتوبوس بسیار گران قیمت هستند. سفر با اتوبوس فقط شامل پرداخت هزینه سوخت می گردد و هیچ هزینه اضافه ای را شامل نمی گردد.
۲- در سفر تنها نخواهید ماند
حتی اگر قصد داشته باشید به تنهایی سفر كنید باز هم در اتوبوس تنها نخواهید بود. پیدا كردن همصحبت و گفتگو در طول سفر و حتی همراهی در توقفگاه ها برای صرف غذا، چه بسا كه به دوستی های ماندگاری تبدیل گردد.
۳- همیشه در دسترس است
سفر با اتوبوس همیشه آسان ترین راه است چون حتی اگر همه پروازها در راه مورد نظر شما تكمیل ظرفیت شده باشند، باز هم می توان یك جای خالی در اتوبوس پیدا كرد و راهی سفر شد. تعداد مسیرهایی كه می توان با اتوبوس سفر كرد هم بیشتر از تعداد پروازها است و برای رزرو اتوبوس حتی در آخرین ساعات هم می توان اقدام نمود.

۴- اطمینان از سفر
خیلی كم اتفاق می افتد كه برنامه سفر با اتوبوس لغو شود و یا با تاخیر مواجه گردد. زمانی كه شما یك بلیط اتوبوس رزرو می كنید می توانید از به موقع بودن حركت آن در زمان مقرر كاملا مطمئن باشید و در زمان پیش بینی شده خویش را به ترمینال برسانید.
۵- كمك به حفظ محیط زیست
بسیاری از تحلیل گران مشكلات زیست محیطی ادعا می كنند كه هر پرواز به میزان بسیار زیادی گاز دی اكسید كربن و سایر گازهای مضر دیگر وارد جو زمین می كند. در واقع آسیبی كه پرواز با هواپیما به اتمسفر زمین وارد می سازد جبران ناپذیر است در حالیكه میزان آلودگی های محیط زیستی ناشی از مسافرت با اتوبوس در مقایسه با هواپیما بسیار ناچیز است و سفر با اتوبوس سفری سالم تر و پاك تر خواهد بود. هم برای ما و هم برای كره زمین.
۶- امنیت بالا
رانندگان اتوبوس همیشه حرفه ای و آموزش دیده هستند. تجربه بالا و مهارت در رانندگی سبب شده كه بعنوان راننده اتوبوس فعالیت داشته باشند. پس می توانید با خیال راحت راهی سفر شوید و هر زمان كه از تماشای مناظر اطراف و چشم اندازهای زیبای جاده سیر شدید با خیال راحت به خواب رفته و استراحت كنید.

۷- از مناظر لذت ببرید
به راحتی سفر خویش را شروع كنید و در راه خود از زیبایی های جاده و مناظر اطراف آن لذت ببرید. این شانسی است كه فقط سفر با اتوبوس به شما می دهد. لذت بردن از سفر را از همان ابتدای مسافرت آغاز كنید.
۸- كارهای عقب افتاده خویش را انجام دهید
سفر با اتوبوس بهترین زمانی است كه می توانید به كارهای عقب افتاده خود برسید. ایمیل تان را چك كنید، مقاله بخوانید، كتاب مورد علاقه تان را مطالعه كنید و یا اگر دست به قلم هستید، نوشتن را آغاز كنید. حال كه از مزایای سفر با اتوبوس آگاه شدید وقت آن رسیده تا مسافرت خویش را آغاز كنید. برای رزرو بلیط اتوبوس می توانید همین حالا به اراول رجوع كنید. eravel.com یك موتور جستجوی قدرتمند است كه در هر لحظه امكان رزرو بلیط اتوبوس را برای شما فراهم می كند. رزرو بلیط اتوبوس از موتور جستجوی اراول چند مزیت دارد كه هم سرعت در فرایند رزرو را شامل می گردد و هم اطمینان خاطر.

مزایای رزرو آنلاین بلیط اتوبوس از اراول
۱- انتخاب و رزرو بلیط اتوبوس در موتور جستجوی اراول، فرایند بسیار ساده ای دارد. كافی است به قسمت رزرو بلیط اتوبوس رجوع كنید و با درج مبدا، مقصد، تاریخ حركت و تعداد و ثبت گزینه جستجو به راحتی به سیستم رزرو آنلاین دسترسی پیدا كنید.
۲- اراول تمام ساعات حركت اتوبوس به مقصد مورد نظر شما را نمایش می دهد. ساعت حركت، تعداد اتوبوس ها و فاصله زمانی هر یك، پایانه مبدا حركت، ظرفیت باقی مانده، شركت تعاونی متصدی سفر شما و حتی نوع اتوبوس هم در اراول نمایش داده می شود. پس می توانید با خیال راحت ساعت و پایانه مورد نظر خویش را هم انتخاب كنید.
۳- حال كه مسیر، ساعت حركت، نوع اتوبوس و جایگاه حركت آن را انتخاب كردید وقت آن رسیده كه صندلی مورد نظرتان را هم انتخاب كنید. اراول این امكان را به شما می دهد كه از میان ظرفیت باقیمانده، صندلی خویش را انتخاب كنید و تا آخر سفر از جایگاه خود اطمینان داشته باشید.
۴- فرایند واریز وجه در اراول به شكل آنلاین انجام می گردد. بعد از پرداخت می توانید بلیط خویش را دریافت كنید، با خیال راحت چمدان خویش را ببندید و راهی سفر شوید.
با اراول سفرت دیگه به راهه…

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~