دبیر كارگروه مد و لباس توضیح داد حكایت لباسی به شكل مقبره كوروش

دبیر كارگروه مد و لباس توضیح داد حكایت لباسی به شكل مقبره كوروش

دبیر كارگروه مد و لباس توضیح داد حكایت لباسی به شكل مقبره كوروش

مدل كودك: دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس درباره لباسی به شكل مقبره كوروش در نمایشگاهی كه به تازگی در كاخ نیاوران برگزار شد، اظهار داشت: این لباس یك كار مفهومی است و تا كنون چندین بار در نمایشگاه های مختلف به نمایش گذاشته شده است. این سبك لباس ها در فشن شوهای دنیا معمول است.
حمید قبادی در گفت وگو با ایسنا، بیان كرد: این لباس كار جدیدی نیست و طراح آن خانم اسفندیاری است. معمولا این لباس های مفهومی نشان دهنده تكنیك هایی است كه در لباس استفاده می گردد. نمونه های مفهومی در دنیا رایج هستند و چند وقت پیش تصاویری از یك فشن شو خارجی به دست من رسید كه یكی از لباس های به نمایش درآمده به شكل بالش و ملحفه بود.
وی همینطور درباره اینكه آیا نمایشگاه طراحان خلاق ایرانی كه در مجموعه تاریخی نیاوران برگزار شده است، از كارگروه مد و لباس مجوز دریافت كرده؟ اظهار نمود: ما بر مبنای آئین نامه و ضوابط و به استناد دستورالعمل های موجود، مجوز برپایی نمایشگاه جشنواره مد و لباس ایرانی- اسلامی را صادر می نماییم كه توسط بخش خصوصی اجرا می گردد. كارگروه مد و لباس از مرحله صدور مجوز به نحوه ی اجرای نمایشگاه نظارت دارد و همینطور ناظر مقیم دارد.
دبیر كارگروه مد و لباس با اشاره به اینكه این كارگروه می تواند به محل برگزاری نمایشگاه هم اعمال نظر داشته باشد، اظهار داشت: ما درباره محل های برگزاری نمایشگاه هم نظارت داریم. این كارگروه یكسری شاخص ها از محل برگزاری گرفته تا صلاحیت برگزاركننده و آثار به نمایش درآمده و غیره دارد. ما در چنین رویدادهایی مسابقه نداریم و صرفا نمایش لباس است. البته ما به تازگی درصددیم كه تجدیدنظری در شاخص هایی كه برگزار كننده انجام می دهد همچون هزینه برگزاری، مساحت، تعداد و نحوه نمایش آثار و دعوت شركت كنندگان داشته باشم.
قبادی با اشاره به اینكه چنین نمایشگاه هایی كه حدود سه سال است توسط بخش خصوصی هم برگزار می شود، امر مهمی است، اضافه كرد: امكان دارد در این نمایشگاه ها چند لباس هم كه مناسب نباشد به نمایش گذاشته شود اما اتفاق بزرگی در حال روی دادن است. در سال های اخیر این نمایشگاه ها به صورت مستمر توسط بخش خصوصی برگزار می گردند.
عكس ها از مرجان حاجی رحیمی

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~