معاون هنری وزارت ارشاد: تابحال كمتر به جغرافیای هنر در كشور توجه شده است

معاون هنری وزارت ارشاد: تابحال كمتر به جغرافیای هنر در كشور توجه شده است

معاون هنری وزارت ارشاد: تابحال كمتر به جغرافیای هنر در كشور توجه شده است

مدل كودك: نشست هم اندیشی مدیران كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها با معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی یكشنبه ۳۱ تیرماه برگزار گردید.
به گزارش مدل كودك به نقل از روابط عمومی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، این نشست با حضور سید مجتبی حسینی؛ معاون امور هنری، سید هادی حسینی؛ معاون حقوقی، امور مجلس و استانها، علی غیاثی ندوشن؛ مدیركل امور استانها، مدیران كل و مشاوران معاونت امور هنری و مدیران كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها درباره برنامهها و فعالیتهای حوزه معاونت امور هنری در تعامل و همكاری با استانها برگزار گردید.
معاون امور هنری در این نشست با تاكید بر توجه به جغرفیای هنر در كشور اظهار داشت: تابحال كمتر به جغرافیای هنر در كشور توجه شده است و لزوم دارد كه جغرافیای هنر با در نظر گرفتن نیازها و ظرفیتها مطالعه و بررسی شود.
سید مجتبی حسینی در ادامه با اشاره به تعداد فارغ التحصیلان هنر از دانشگاهها و تعداد افرادی كه در آموزشگاههای آزاد هنری و مراكز آموزشی هنر، هنر را فرا میگیرند، اظهار داشت: لازم است كه با نگاه جامع مسایل آموزش هنر و فضای فعالیت و كسب و كار برای هنرمندان بررسی شود و به این مورد توجه گردد كه آیا فضای فعالیت، امكانات و كسب و كار لازم برای این تعداد هنرمند و فارغ التحصیل هنر در كشور فراهم گشته است.
حسینی در ادامه با تاكید بر تمركززدایی از فعالیتهای هنری، فعالیت شوراهای هنری، تدوین و بازبینی آیین نامهها، تسهیل روند صدور مجوزها، رصدخانه هنر ایران، آمایش سرزمینی هنر، استفاده از ظرفیت بخشهای دیگر همچون مناطق آزاد كشور برای هنر و طرح شهرهای خلاق هنر را از برنامه های معاونت هنری خواند.
در ادامه این نشست علی ترابی؛ مدیركل دفتر موسیقی، شهرام كرمی؛ مدیركل هنرهای نمایشی، هادی مظفری؛ مدیركل هنرهای تجسمی، محمد اللهیاری فومنی؛ مدیركل دفتر آموزش و توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و حمید قبادی؛ دبیر كارگروه ساماندهی مد و لباس، مسایل و برنامه های هر بخش در تعامل و همكاری با استانها را بیان نمودند.
سپس مدیران كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها خواستهها، چالشها و مسایل حوزه موسیقی، تئاتر، هنرهای تجسمی، آموزش هنر و مد و لباس را در استان ها بیان نمودند و معاون هنری و مدیران كل معاونت درباره این مسایل و چالشها توضیح دادند.
اداره كل امور استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همكاری معاونت امور هنری این هم اندیشی را برگزار كرد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~