سرپرست جدید فرهنگستان هنر كیست؟

سرپرست جدید فرهنگستان هنر كیست؟

سرپرست جدید فرهنگستان هنر كیست؟

مدل كودك: فرهنگستان هنر حكم سرپرستی علیرضا اسماعیلی را رسما اعلام نمود.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر، با نامه نهاد ریاست جمهوری علیرضا اسماعیلی بعنوان سرپرست فرهنگستان هنر تعیین شد.
علیرضا اسماعیلی متولد ۱۳۴۸ در تیران اصفهان و دانش آموخته تاریخ ایران از دانشگاه شهید بهشتی است. وی از بدو تاسیس فرهنگستان هنر در این مجموعه فعالیت داشته و قبل از این معاونت فرهنگی و هنری، معاونت پژوهشی و مدیرعاملی موسسه تالیف، ترجمه و نشر آثار هنری(متن ) این فرهنگستان را برعهده داشته است.
اسماعیلی همچنین، مدیریت و ساماندهی اسناد تاریخی نهاد ریاست جمهوری را از سال ۱۳۷۲ تا اوایل دهه هشتاد برعهده داشته و تابحال دبیری علمی گروه های نسخ خطی در حوزه هنر و همینطور دبیری انتشارات همایش های بین المللی و ملی متعددی را در كارنامه اجرایی خود دارد.
علیرضا اسماعیلی عضو هیئت علمی فرهنگستان هنر است و در رزومه علمی و پژوهشی خود، مقالات و كتب تالیفی متعددی در حوزه تاریخ هنر، نسخ خطی و اسناد تاریخی از جمله: هنراصفهان از نگاه سیاحان: ازصفویه تا آخر قاجار؛اسنادی ؛ اسنادی ازمطبوعات و احزاب دورة رضاشاه؛ «معماری دورة پهلوی به روایت اسناد، آرامگاه فردوسی»؛ «معماری دورة پهلوی به روایت اسناد؛ آرامگاه فردوسی»، «كتابت و مصورسازی نسخ خطی در دورة شاه تهماسب صفوی» و… دارد.

ریاست علی معلم دامغانی بعد از ۹ سال در فرهنگستان هنر به اتمام رسید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~