نگاهی به خدمات سامانه درخواست خودرو ماكسیم برای رانندگان؛ تجربه همكاری با شركتی بین المللی

نگاهی به خدمات سامانه درخواست خودرو ماكسیم برای رانندگان؛ تجربه همكاری با شركتی بین المللی

نگاهی به خدمات سامانه درخواست خودرو ماكسیم برای رانندگان؛ تجربه همكاری با شركتی بین المللی

مدل كودك: سامانه درخواست خودرو ماكسیم از مهرماه سال ۹۶ فعالیت رسمی خویش را در ایران شروع كرد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، این شركت از اولین روزهای حضور خود در ایران از امكاناتی خبر می داد كه برای مسافران و رانندگان در نظر گرفته بود، امكاناتی همچون رزرو خودرو، انتخاب چند مقصد بدون محدودیت، سیستم ارتباط مستقیم (چت) بین راننده و مسافر و افزایش قیمت همچون این خدمات متمایز بودند. در این یادداشت به برخی امكانات اپلیكیشن ماكسیم برای رانندگان همكار با این شركت نگاه می اندازیم.
ماكسیم شركتی بین المللی است كه علاوه بر ایران در كشورهایی همچون روسیه، ایتالیا، اوكراین، قزاقستان، گرجستان، قرقیزستان، بلغارستان، تاجیكستان، بلاروس، اندونزی و آذربایجان فعالیت می كند. این سامانه تنها در روسیه در بیش از ۲۸۰ شهر فعال است.
انتخاب وضعیت های متفاوت پذیرفتن درخواست
یكی از خدمات متمایز اپلیكیشن ماكسیم برای رانندگان، امكان استفاده از وضعیت های «خودكار» و «دستی» برای رانندگان این سامانه است. در وضعیت خودكار، سامانه ماكسیم برپایه معیارهایی مشخص درخواست هایی را برای نزدیك ترین راننده های حاضر در محدوده عرضه می كند و راننده این امكان را دارد كه از بین آنها یكی را انتخاب نماید.
اما در حالت دستی راننده می تواند درخواست های دریافتی خویش را شخصی سازی كند. مواردی همچون محدوده انجام درخواست ها و مبدأها و مقصدهای مشخص همچون این امكانات اند. راننده می تواند به اختیار خود فقط سفارشاتی را دریافت كند كه در محدوده خاصی از شهر انجام می شوند و یا تنها آنهایی را دریافت كند كه به مقاصد مشخصی می روند. با عنایت به این موارد می توان گفت رانندگان همكار با ماكسیم قدرت انتخاب بیشتری نسبت به دیگر سامانه ها برای قبول درخواست های خود دارند.
ارائه درخواست های مشخص و بدون ابهام
یكی از مشكلاتی كه در بیشتر سامانه های درخواست خودرو وجود دارد، ابهام در بعضی وضعیت های سفر است كه باعث لغو سفر از جانب راننده یا مسافر می شود، مواردی همچون تأخیر، داشتن بار اضافه و…؛ اما در اپلیكیشن ماكسیم برای همه این موارد گزینه هایی در نظر گرفته شده تا ابهام در سفر برای مسافر و راننده به حداقل برسد.
راننده پیش از پذیرفتن درخواست می تواند مواردی همچون قیمت، میزان هزینه اضافی بابت داشتن بار یا تسریع در درخواست، زمان رزرو و برنامه سفر را مشاهده كند. این موارد سبب می شوند كه تعداد درخواست های لغوشده از جانب مسافر یا راننده به علت ابهام در نحوه انجام سفر به حداقل برسد.
درآمد بیشتر رانندگان با عرضه خدمات ویژه
گزینه هایی در هنگام ثبت درخواست در نظر گرفته شده اند تا راننده بتواند درآمد بیشتری كسب كند. مسافر می تواند به علت همراه داشتن بار یا چمدان مقداری به هزینه سفر اضافه كند تا اجرای آن درخواست برای راننده جذاب تر باشد. همینطور گزینه افزایش قیمت در موقعیتی كه مسافر برای درخواست خود عجله دارد، می تواند به درآمد بیشتر راننده منجر شود.
هنگامی كه در خلال سفر، مسافر به دریافت خدمات بیشتری همچون تغییر مسیر، اضافه شدن بار یا توقف موقت نیاز داشته باشد، راننده می تواند نوع درخواست را تغییر دهد. قیمت درخواست برپایه خدمات تازه به صورت خودكار تغییر خواهد نمود.
همچنین در اپلیكیشن راننده های ماكسیم، گزینه (SOS) یا زنگ اخطار وجود دارد كه برای شرایط اضطراری است. در شرایط اضطراری راننده می تواند برای دیگر رانندگان پیام اخطار بفرستد كه جان وی در خطر است. با انتخاب این گزینه دیگر رانندگان ماكسیم این پیام را همراه با موقعیت راننده دریافت می كنند و می توانند به همكار خود در چنین موقعیت هایی كمك كنند.
سامانه درخواست خودرو ماكسیم پس از۱۱ ماه حضور در ایران هم اكنون در ۵۰ شهر كشور یعنی تهران، ساری، شیراز، كرمانشاه، اصفهان، قم، بندرعباس، كرج، همدان، اهواز، مشهد، كرمان، تبریز، زاهدان، اردبیل، اراك، سنندج، رشت، یزد، زنجان، ارومیه، گرگان، خرم آباد، قزوین، ساوه، دزفول، بروجرد، شهریار، اسلامشهر، شهرقدس، بیرجند، ملایر، نیشابور، بابل، خوی، دهدشت، قائم شهر، بجنورد، مهاباد، شاهرود، ورامین، سبزوار، بوشهر، آمل، نجف آباد، ملارد، ایلام، قرچك، خمینی شهر و كاشان فعالیت خویش را شروع كرده كه تعداد این شهرها همواره در حال افزایش می باشد.
برای شروع همكاری با این نشان تجاری بین المللی به سایت ماكسیم به نشانی taximaxim.ir مراجعه نموده، در بخش مربوط به رانندگان با تكمیل فرم درخواست همكاری، به كمك ماكسیم و خودرو شخصی خود درآمد كسب كنید.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~