یك روز بازی مجانی برای كودكان و والدین

یك روز بازی مجانی برای كودكان و والدین

یك روز بازی مجانی برای كودكان و والدین

به گزارش مدل كودك یك سازمان مردم نهاد تصمیم دارد در یك روز، خانواده ها را با چند بازی به صورت مجانی آشنا كند؛ تا فرصت كودكی كردن را از فرزندانشان نگیرند.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، پروژه مردم نهاد قایم باشك با همكاری یك فروشگاه فرهنگی و مجموعه های تجاری تصمیم دارند تا با پویش آبتودل به والدین بیاموزند كه هیچ چیز، جایگزین روزهای طلایی كودكی كودكانمان نیست.
این برنامه روز چهارشنبه ۱۴ آذرماه از ساعت ۱۷: ۳۰ تا ۱۹: ۳۰ در بوكلند اقدسیه برگزار می گردد و خانواده ها می توانند همراه با كودكان بالای چهار سال در آن شركت نمایند. ورود برای عموم در این برنامه آزاد و مجانی اعلام شده است.
در این پروژه تلاش می گردد با كودكان و خانواده های آنها قایق سازی، نقاشی كردن و قصه خوانی صورت گیرد و به خانواده ها آموزش داده شود تا در شرایط سخت هم می توان به راحتی از كودكان خود مراقبت كنند.
بنابراین غرفه های ساخت اوریگامی برای كودكان و بزرگسالان، بازی های گروهی، نقاشی و رنگ آمیزی برگزار می گردد.
این برنامه در جهت برنامه های انجمن راه و با همكاری نهادهای دیگر اجرا می گردد.
انجمن راه با هدف افزایش آگاهی در حیطه ی بهداشت و سلامت جنسی فعالیت خویش را شروع كرده و در این راه از همراهی تعدادی از پزشكان، اپیدمیولوژیست ها، روان پزشكان، روان شناسان، متخصصان آموزش و هنرمندان برخوردار شد. چشم انداز این انجمن دسترسی ساده همه‌ی افراد جامعه به منابع علمی، قابل اعتماد و متناسب با سن در حوزه ی بهداشت و سلامتی جنسی اعلام شده است. در همین راستا دو پروژه‌ی «كنترل اس» در حوزه‌ی آموزش بهداشت جنسی و جلوگیری از بیماری های آمیزشی و «قایم باشك» با هدف آموزش جلوگیری از كودك آزاری جنسی تعریف شده است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~