معاون اسلامی خبر داد: آغاز ساخت ۵۰ هزار واحد مسكونی در شهرهای جدید

معاون اسلامی خبر داد: آغاز ساخت ۵۰ هزار واحد مسكونی در شهرهای جدید

معاون اسلامی خبر داد: آغاز ساخت ۵۰ هزار واحد مسكونی در شهرهای جدید

مدل كودك: مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید گفت: امسال حداقل اقدامات لازم برای ساخت و آماده سازی ۵۰ هزار واحد مسكونی را آغاز كردیم كه اساسا زمینه ساز تولید مسكن در سنوات آتی باز در این مناطق خواهد بود.

به گزارش مدل كودك به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حبیب الله طاهرخانی در همایش مدیران عامل شهرهای جدید ­با اشاره به رویكرد جدید وزارت راه و شهرسازی در راه اندازی ۲۰۰ هزار واحد مسكونی تا سال ۱۴۰۰ در شهرهای جدید بیان كرد: خوشبختانه ما با درك این لزوم برنامه خودرا از مدتی قبل آغاز نموده و امسال حداقل اقدامات لازم برای ساخت و آماده سازی ۵۰ هزار واحد مسكونی را آغاز كردیم كه اساسا زمینه ساز تولید مسكن در سنوات آتی باز در این مناطق خواهد بود.
وی با تاكید براینكه بحث عرضه مسكن یكی از محوری ترین برنامه های شركت عمران شهرهای جدید در این دوره به حساب می آید اظهار داشت: انتظار داریم مدیران عامل مطابق برنامه مذكور عمل كرده و از ۲ هفته آینده، هر هفته شاهد شروع بخشی از عملیات اجرایی این طرح باشیم. ­
معاون وزیر راه و شهرسازی درباب طرح های باقی مانده مسكن مهر گفت: الان طرح های مسكن مهر در سه شهر پردیس، پرند و هشتگرد باقی مانده و باید پیگیری شود كه خوشبختانه با ابتكارات مدیران عامل پرند و هشتگرد، برنامه منظمی برای واحدهای فاقد متقاضی آنها تنظیم و حتی پروژه های راكد باز فعال شده اند.
مدیرعامل شركت عمران شهرهای جدید با تاكید بر اینكه بی توجهی به سایت مسكن مهر شهرهای جدید اساسا آنها را از لحاظ منظر شهری گرفتار مشكل می كند اظهار داشت: هم اكنون شهر جدید پردیس به تمركز بیشتری نیاز داشته و باید از لحاظ رفع مشكلات و تسریع در روند پیشبرد پروژه ها مورد پیگیری جدی قرار گیرد.
طاهرخانی اشاره كرد: حتی اگر تعداد كمی از شهرها در حوزه مسكن مهر دارای مشكل باشند همچنان نوعی فشار برای مجموعه محسوب شده و در صورت بی توجهی، ظرفیت تحت تأثیر قرار دادن تمامی فعالیت های ما را دارند بنا بر این باید به نحو مناسبی مدیریت شود. ­
وی افزود: با عنایت به انتظارات ویژه رئیس جمهور در فعال كردن بخش مسكن، شورای ویژه ای برای این بخش به ریاست وزیر راه و شهرسازی به صورت مرتب تشكیل و مباحث مربوطه مورد بررسی و تبادل نظر قرار می گیرد كه امید است شاهد اتفاقات خوب و مناسبی در این حوزه باشیم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~