همتی: ژاپن واردات نفت از ایران را شروع كرد

همتی: ژاپن واردات نفت از ایران را شروع كرد

همتی: ژاپن واردات نفت از ایران را شروع كرد

مدل كودك: رئیس كل بانك مركزی با اشاره به اینكه ژاپن باز واردات نفت از ایران را از امروز آغاز كرد، اظهار داشت: به تدریج درآمدهای جدید نفتی به چرخه تجاری وارد میگردد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، عبدالناصر همتی رئیس كل بانك مركزی در یادداشت اینستاگرامی خود نوشت: پس از كشورهای چین، كره جنوبی، هند و تركیه امروز ژاپن باز عملیات واردات نفت از ایران را شروع كرد. به تدریج درآمدهای جدید نفتی در كنار دهها میلیارد دلار منابع فعال بانك مركزی در نزد بانكهای خارجی كه پشتیبان قوی و مطمئن تجاری كشورمان است، به چرخه تجاری وارد می گردد.
وی در ادامه پیام خود نوشت: صادرات غیرنفتی كشورمان باز با تفاهماتی كه صادركنندگان با همكاران من می كنند به تدریج در خدمت واردات كشورمان قرار می گیرد. قبلا خدمت مردم عزیزمان عرض كرده بودم در داخل كشور باز ذخایر بسیار مطلوب ارز به صورت اسكناس در حدی است كه نیازهای واقعی مردم را تامین كند.
همتی تصریح كرد: البته عوامل مختلفی در داخل و خارج مأیوس از تاثیرگذاری بر عرضه و تقاضا تلاش می كنند با تولید جو روانی و دادن پالس های منفی بازار را از نظر روانی تحت تاثیر قرار بدهند.
رییس كل بانك مركزی همینطور نوشت: نكته جالب در مورد این روزهای بازار ارز، كم رمق بودن تقاضا در صرافی ها و نزخ سازی دلالان در قضای مجازی است. بانك مركزی این روزها جور سمت تقاضا را هم می كشد!

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~