جزئیاتی درباره لباس های خاص سلبریتی ها

جزئیاتی درباره لباس های خاص سلبریتی ها

جزئیاتی درباره لباس های خاص سلبریتی ها

به گزارش مدل كودك چند سالی است، لباس هنرپیشه ها روی فرش قرمز جشنواره های فیلم فجر و فستیوال ها واكنش های بسیاری را داشته و این واكنش ها هم با باز شدن پرونده جشنواره بعدی بیشتر و با تمام شدن این رویداد می خوابد. امسال هم پوشش بازیگران در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر حاشیه هایی داشت.

از تعریف و تمجید درباره سادگی پوشش لیلا حاتمی گرفته تا اظهار نظر درباره اینكه چرا بعضی از بازیگران لباس های نامتعارفی در جشنواره فیلم فجر می پوشند، در شبكه های اجتماعی مورد بحث قرار گرفت و دست به دست شد. با این وجود برخی هنرپیشه ها معتقدند لباسی كه برای پوشیدن انتخاب می كنند یك امر شخصی است؛ برخی دیگر هم برای لباس خود از قبل فكر و برنامه ریزی می كنند و حتی بعضی از آنها در یك روز و به واسطه چند ساعت با لباس های متفاوت روی فرش قرمز حاضر می شوند!

رضا رشیدپور – مجری – درباره واكنش ها نسبت به لباس هایی كه هنرمندان در جشنواره فیلم فجر پوشیدند، توئیت كرد: «می گم چرا انقدر گیر دادن به لباس هنرمندا؟ حالا به تیپ های عجیب و غریب كاری ندارم ولی خب همه جای دنیا توی جشنواره ها لباس های شیك می پوشن. این كجاش غیر طبیعیه؟»

البته توجه به پوشش در جشنواره ها در همه جای دنیا مرسوم می باشد و خاص بازیگران در ایران نیست. قبل از این بعضی از هنرمندان ایرانی در جشنواره های بین المللی با پوشش خاصی حاضر شدند. لیلا حاتمی در جشنواره كن سال ۲۰۱۴ با یك لباس ۱۸۰ ساله با دوخت سنتی «نقده دوزی» حاضر شد. بسیاری این انتخاب او را تحسین كردند و این كار را معرفی هنرهای سنتی ایران به كشورهای دیگر دانستند. پوشش ترانه علیدوستی هم در جشنواره كن ۲۰۱۶ كه نگار نعمتی طراحش بوده، مورد توجه بسیاری قرار گرفت.
فاطمه معتمد آریا در افتتاحیه سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~