خرید دام زنده، در تهران اینترنتی شد!

خرید دام زنده، در تهران اینترنتی شد!

خرید دام زنده، در تهران اینترنتی شد!

مدل كودك: اگر به عادت های روال زندگی شهر نشینی نگاهی اجمالی بیندازیم، پی می بریم كه به سبب معضلات زندگی ماشینی، انسان شهر نشین امروزی برای خیلی از كارهای خود مانند گذشته وقت كافی در اختیار ندارد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، همواره هر نوآوری كه نمایش می شود، به هدف رفع نیازهای انسان و راحت تر و سریع تر كردن فرآیندها در زندگی وی صورت می گیرد. بطور كلی ورود هر گونه از تكنولوژی به هر عرصه ای از زندگی انسان ها به منظور بالابردن سرعت و آسایش صورت می گیرد.
در هر زمینه كه بررسی نماییم استارت آپ های زیادی هستند كه فرآیندهای مرسوم زندگی بشر را با سرعت بالاتر و هزینه كمتری به انجام می رسانند و در نهایت بازدهی بهتری باز داشته و رضایت بیشتری برای مشتری به وجود می آورد.
تا چند سال قبل شاید كسی اصلاً باور نمی كرد كه خرید دام زنده و طیور زنده باز روزی به صورت اینترنتی صورت گیرد. تا آن زمان برای خرید دام زنده و طیور چاره ای جز رفتن به حاشیه شهرها وجود نداشت.
اما امروزه با پدید آمدن سایت های معتبری همچون گوسفند زنده به راحتی با یك چك كردن آنلاین از داخل منزل می توان قیمت گوسفند زنده را به سرعت و راحتی متوجه شد و در صورت نیاز سفارش داده و در محل تحویل گرفت.
خرید گوسفند زنده و یا حتی طیور برای همه افراد كه دارای آگاهی كافی در زمینه دام و طیور نیستند كار راحتی نیست. حتی این كار به سبب اینكه معمولاً مراكز عرضه دام و طیور در حومه شهرها هستند بسیار پر هزینه بوده و می تواند وقت زیادی را باز تلف نماید.
از طرف دیگر باید در نظر داشت برخی افراد سودجو متأسفانه در هنگام خرید گوسفند زنده حق مشتری را ضایع می نمایند.بدین معنا كه برخی افراد پیش از وزن كشی به دام زنده آب نمك می خورانند كه هنگام وزن كشی سنگین تر جلوه كند.
معمولاً افراد عادی كه در زمینه دام و طیور تخصص كافی ندارند قربانی این سودجویان بوده و مورد سو استفاده آنها قرار می گیرند
همچنین اگر خرید دام زنده بدون آگاهی كافی و از مركزی نامعتبر صورت گیرد می تواند سبب انتقال برخی بیماری های بعضاً خطرناك باز به انسان باشد.
در مورد قیمت گوسفند زنده هم متأسفانه برخی سودجویان از عدم آگاهی افراد خریدار سو بهره برده و دام را با قیمت بالاتر از قیمت حقیقی به آنها می فروشند.
در مورد طیور هم باید دقت كافی صورت گیرد كه از مركز معتبری خریداری شود. برای اینكه امكان دارد خرید طیور خصوصاً مرغ و خروس از مراكز نامعتبر و با سطح بهداشت نامناسب سبب انتقال بیماری های متنوعی به انسان شود. از این رو باید حتماً در خرید طیور باز مانند انواع دام زنده دقت و حساسیت فراوان به خرج داده شود. سایت معتبر گوسفند زنده پیام در زمینه نمایش طیور در محل باز مانند نمایش دام زنده آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی می باشد
با در نظر گرفتن جمیع جهات باید اذعان كرد ورود تكنولوژی به این صنف باز با موفقیت همراه بوده و به بالا بردن سرعت فرآیندها، تضمین كیفیت و سلامت و همین طور افزایش رضایت انسان شهرنشین امروزی انجامیده است.
در واقع خرید اینترنتی دام زنده از نظر وقت برای مشتریان صرفه جویی بسیار مناسبی را به همراه داشته و از رفتن آنها به مناطق دوردست در حاشیه شهرها جلوگیری می نماید.
همچنین نرفتن به حاشیه شهرها سبب كاهش هزینه هایی مانند رفت و آمد و حمل و نقل باز می شود و صرفه جویی مالی مناسبی را باز به همراه دارد.
مركز نمایش دام و طیور گوسفند زنده پیام در كلیه ایام سال به خصوص اعیاد و بطور ویژه عید قربان آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی و نمایش انواع دام و طیور با بالاترین كیفیت و سلامت و بالاترین سرعت در محل شما عزیزان می باشد.
تماس جهت خرید گوسفند زنده و مشاوره: ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ آقای رضا آرین
شماره تلفن ثابت:
شمال تهران: ۲۲۵۰۷۲۵۵، ۲۲۳۰۲۰۳۰، ۲۲۳۲۲۱۰۰، ۲۲۳۱۸۷۵۹ و ۲۲۳۲۱۰۹۱
شهرك غرب و محدوده: ۸۸۵۲۳۱۱۰
ونك، میرداماد و یوسف آباد: ۸۸۵۷۱۷۷۱
محدوده مناطق غرب تهران: ۴۴۸۳۲۶۹۲
اریا شهر تهرانسر و محدوده: ۴۴۳۲۱۵۸۸
مناطق مركز تهران و محدوده: ۶۶۶۲۳۵۷۹
پیروزی و امام حسین و محدوده: ۳۳۱۰۸۲۶۳
مناطق شرق تهران: ۷۷۹۳۰۰۴۹
مناطق جنوب و جنوب شرقی: ۵۵۹۶۲۶۶۲
آدرس: تهران، انتهای اتوبان ستاری، شمال میدان دانشگاه، ۱ كیلومتر به سمت غرب جنت آباد یا باكری، نبش خیابان كشاورز، درب سفید بزرگ باغ انار، گروه گوسفند زنده
livesheep.com
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~