تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان سیل زده اختصاص می یابد

تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان سیل زده اختصاص می یابد

تسهیلات ارزان قیمت به هنرمندان سیل زده اختصاص می یابد

به گزارش مدل كودك مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: برپایه مأموریت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رفع مشكلات اصحاب فرهنگ و هنر در رابطه با سیل اخیر، تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به این هنرمندان اختصاص می یابد.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا منطقه لرستان، با دستور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، هم زمان با سفر مدیرعامل صندوق اعتباری هنر به لرستان، تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به اهالی فرهنگ و هنر سیل زده لرستان اختصاص می یابد.

سیدحسین سیدزاده – مدیرعامل صندوق اعتباری هنر – در این باره اظهار داشت: متأسفانه حادثه تلخ سیل كه در نخستین روزهای بهار امسال در استان های گلستان، مازندران، لرستان و خوزستان باعث وارد آمدن خسارت سنگینی از نظر روحی و مالی به هم وطنان ما وارد ساخت. ما هم در صندوق اعتباری هنر هم بنا بر وظیفه خود در پشتیبانی از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه كشور از روز نخست پیگیر وضعیت هنرمندان سیل زده در این استان ها بودیم.

سیدزاده اضافه كرد: با هماهنگی اداره های كل فرهنگ و ارشاد اسلامی، نسبت به شناسایی هنرمندان صدمه دیده در این استان ها اقدام كردیم و تلاش ما بر این است كاری نماییم تا این هنرمندان بتوانند زودتر به زندگی و فعالیت عادی برگردند.

وی ادامه داد: هیئت اعزامی صندوق اعتباری هنر متشكل از مدیران و كارشناسان این صندوق روز جمعه، سیزدهم اردیبهشت به استان لرستان سفر كردند و تابحال با هنرمندان پلدختر و كوهدشت دیدار داشتند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر اظهار داشت: بر مبنای مأموریت ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص رفع مشكلات اصحاب فرهنگ و هنر در رابطه با سیل اخیر، تسهیلات ارزان قیمت و بلاعوض به این هنرمندان اختصاص می یابد.

سیدزاده اضافه كرد: ما برای شناسایی هنرمندان سیل زده دست یاری خویش را به سمت همه هنرمندان سراسر كشور دراز می نماییم تا به كمك یكدیگر نسبت به شناسایی هنرمندان صدمه دیده و پشتیبانی از آنها هرچه سریع تر اقدام نماییم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~