كمك ۱۵ میلیارد تومانی گروه صنعتی گلرنگ به صدمه دیدگان سیل

كمك ۱۵ میلیارد تومانی گروه صنعتی گلرنگ به صدمه دیدگان سیل

كمك ۱۵ میلیارد تومانی گروه صنعتی گلرنگ به صدمه دیدگان سیل

مدل كودك: گروه صنعتی گلرنگ در شروع سال كاری ۱۳۹۸ از كمك ۱۵ میلیارد تومانی این گروه به صدمه دیدگان سیل اطلاع داد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، این كمك ها با شناسایی نیازهای هم وطنان صدمه دیده از سیل برنامه ریزی شده و به مرور در اختیار آنها قرار می گیرد، همچون در فروردین ماه امسال، گروه صنعتی گلرنگ با همیاری جمعیت هلال احمر ۲۰ هزار بسته ی غذایی و بهداشتی در میان هم وطنان صدمه دیده از سیل در استان های لرستان و خوزستان توزیع كرد.
بسته ی غذایی شامل اقلامی چون تن ماهی، چای، خرما، عدس، كیك، روغن سرخ كردنی و رب بود و بسته ی بهداشتی اقلامی چون پوشك بچه، دستمال كاغذی، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، شامپو، پودر لباسشویی دستی و كیسه زباله را شامل می شد.
این بسته ها نسبت به جمعیت هر منطقه و اطلاعات جمع آوری شده توزیع شد، ازاین رو اقلام دیگری هم غیر از تولیدات گروه صنعتی گلرنگ، همچون ۱۰۰۰ عدد پشه بند برای هم وطنان خوزستانی در كنار این بسته ها اهدا شد.

همچنین در ماه اردیبهشت، گروه صنعتی گلرنگ به بركت نام مولای متقیان علی (ع) ۱۱۰ تخته فرش ۱۲ متری در محلات سیل زده ی شهرهای جویبار، كیاكلا، سوادكوه، میاندرود و نكا واقع در استان مازندران توزیع كرد.
این فرش ها روز سه شنبه، ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ با همكاری وزارت صنعت، معدن و تجارت، هلال احمر و بهزیستی استان مازندران در بین مردم صدمه دیده از سیل توزیع شد.
كمك های گروه صنعتی گلرنگ به مناطق صدمه دیده از سیل همچنان با برنامه ریزی و شناسایی نیازها ادامه دارد.این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~