هشدار بانك پاسارگاد به مشتریان برای دریافت رمز دوم پویا، اطلاعات كارت خویش را به دیگران ندهید

هشدار بانك پاسارگاد به مشتریان برای دریافت رمز دوم پویا، اطلاعات كارت خویش را به دیگران ندهید

هشدار بانك پاسارگاد به مشتریان برای دریافت رمز دوم پویا، اطلاعات كارت خویش را به دیگران ندهید

به گزارش مدل كودك جهت فعالسازی و دریافت رمز یكبار مصرف (پویا) از در اختیار قرار دادن اطلاعات كارت نقدی خود به دیگران جدا خودداری كنید.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر و به نقل از بانك پاسارگاد، اخیراً افراد سودجو ضمن تماس با مشتریان از جانب بانك ها و به بهانه فعالسازی و دریافت رمز یكبار مصرف اطلاعات كارت نقدی آنها را دریافت و بدین وسیله مبادرت به سو استفاده و برداشت از كارت های نقدی می كنند.
بدینوسیله به اطلاع هم میهنان گرامی می رساند؛ تنها روش فعال سازی رمز پویای كارت های نقدی بانك پاسارگاد، موبایل بانك (همراه بانك) و بانكداری مجازی این بانك است و برای این منظور هیچ گاه از شعبه های بانك پاسارگاد با مشتریان تماس حاصل نمی گردد.
گفتنی است به منظور كاهش مخاطرات در رابطه با استفاده از رمز دوم كارت های بانكی، افزایش امنیت و پیشگیری از سو استفاده سودجویان، امكان فعال سازی و دریافت رمز دوم كارت به صورت رمز پویا و یكبار مصرف، با سهولت و بدون احتیاج به نصب اپلیكیشن های جدید، از راه سامانه های بانكداری الكترونیك بانك پاسارگاد فراهم گشته است.

بر این اساس، مشتریان می توانند از راه سامانه بانكداری مجازی و یا سامانه موبایل بانك (همراه بانك) نسبت به فعال سازی رمز پویا و جهت دریافت رمز دوم پویا صرفاً از راه سامانه موبایل بانك (همراه بانك) اقدام نمایند. بدین سان كه در سامانه بانكداری مجازی از راه گزینه «مدیریت نوع رمز دوم» در بخش «كارت های من» و در سامانه همراه بانك از راه گزینه فعال / غیرفعال سازی رمز یك بار مصرف كارت در بخش «عملیات كارت» امكان فعال سازی این نوع رمز وجود دارد.
پس از فعال سازی رمز دوم یك بار مصرف، مشتری می تواند در زمان خرید كالا و خدمات روی درگاه های پرداخت، با رجوع به موبایل بانك (همراه بانك)، قسمت سایر، عملیات كارت را برگزیده و وارد این بخش شود. سپس با رجوع به قسمت سایر، گزینه رمز یك بار مصرف كارت را انتخاب و یكی از كارت هایی كه قبل از این رمز یك بار مصرف برای آن فعال شده را انتخاب نماید. بعد از آن رمز یك بار مصرف به مشتری نمایش داده می شود.
مركز مشاوره و اطلاع رسانی به شماره ۸۲۸۹۰ آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~