دهمین گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار گردید

دهمین گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار گردید

دهمین گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی برگزار گردید

به گزارش مدل كودك دهمین گردهمایی فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نخستین شب خاطره با مبحث روایت پیشرفت، با حضور ده ها و شخصیت فرهنگی و ادبی در حسینیه هنر تهران برگزار گردید.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، دهمین گردهمایی بزرگ فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نخستین شب خاطره با مبحث روایت پیشرفت، با حضور چهره ها و شخصیت های فرهنگی و ادبی در حسینیه هنر تهران برگزار گردید.
ابوالقاسم طالبی، محمد خزاعی، حبیب احمدزاده، محمدرضا سرشار، سلیم غفوری، محمدحسین نیرومند، رضا برجی، مهران رجبی، علی محمد مؤدب، ناصر قوچق، بیژن نوباوه وطن، علیرضا قزوه، علی صدری نیا، محسن اسلام زاده، محمدرضا باقری، حسن سبحانی، ابراهیم فیاض، حجت الاسلام قمی، ناصر هاشم زاده، هادی آزرم، سیدمحمود رضوی، جواد موگویی، آرش دریابندری، سینا واحد، امید مهدی نژاد، فوئاد ایزدی، میلاد گودرزی، حسین قرایی و حسین توحیدی همچون افرادی بودند كه در مراسم شب گذشته حضور داشتند.
در حاشیه مراسم گعده های مختلفی با حضور فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی تشكیل شد كه با هم به بحث و تبادل نظر می پرداختند. همینطور در بخش جنبی این مراسم پویش «روایت پیشرفت» هم برگزار گردید.
بر طبق این گزارش، دهمین گردهمایی بزرگ فعالان جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و نخستین شب خاطره با مبحث روایت پیشرفت، با اقامه نماز در حسینیه هنر شروع شد.
حسین توحیدی- مدیر شركت پویا فن آوران كوثر اظهار داشت: برای پروژه ای كه در دست ساخت داریم در ناجا مدیر شجاعی را پیدا كردیم و با او یك قرار داد ۱۸ میلیون تومانی در آن سال بستیم. مبلغ ۱۸ میلیون تومان دیگر هم از یك مؤسسه پژوهشی دیگر هم گرفتیم كه اگر این طرح به نتیجه رسید ۵ برابر این مبلغ را به آنها بدهیم كه این طور هم شد و مبلغ مورد توافق را به آنها برگرداندیم. چند ماهی از شروع كار ما گذشته بود كه كارشناسی از ناجا آمد و گفت ما بررسی كردیم و دیدیم اصلاً این كار شدنی نیست. اما هفته آینده ما برنامه را برای آنها دمو كردیم و ورق برگشت و در سال ۸۷ یك قرارداد یك میلیارد تومانی با ما بستند. در نهایت هم برنده جشنواره خوارزمی هم شدیم.

حسن غلامی- كارآفرین اهل روستای كریم آباد رشدخوار خراسان رضوی در بخش دوم این برنامه با بیان خاطراتی، اظهار داشت: دهیار روستای كریم آباد خراسان رضوی هستم. این روستا تا سال ۸۶ در حال خالی شدن از سكنه بود و حتی برای متولیان امر توسعه منطقه خدمات دهی به این روستا مقرون به صرفه نبود. ما یك نشریه سیاه سفید را با همكاری برخی از بچه ها برای روستا زدیم. پس از مدتی كه به روستا بازگشتم ۲۸ خانواده را هم به همراه خود به روستا بازگرداندم. ما با همكاری جوانان روستا سند استراتژیك ۲۰ ساله تا افق سال ۱۴۱۱ برای روستا نوشتیم. در نگارش این سند استراتژیك حتی از كارشناسان تهرانی هم كمك نگرفتیم و از مردم و جوانان روستا استفاده كردیم. اما امروز این روستا جز ۲۸ روستای برتر خراسان رضوی است.

در ادامه این مراسم ابراهیم فیاض با گرامی داشت با د و خاطره حجت الاسلام خرسند امام جمعه شهید كازرون اظهار داشت: شهید حجت الاسلام خرسند آخرین بار در مراسم خاكسپاری جنازه پدرم نماز خواند و دیگر تا امروز او را ندیدم. او هرچه به سمت جلو می رفت اخلاص و علم و سواد و تقوایش بیشتر می شد. خداوند هم به او توفیق داد كه زندگی او با شهادت تمام شود. یقین دارم كه روح او یك بركتی را به شهر كازرون خواهد داد. امیدوارم كه ما هم همانند او یاد بگیریم كه صبر و گذشت داشته باشیم.
وی ادامه داد: در گذشته عقیده داشتیم كه باید نظریه بسازیم تا جمهوری اسلامی رو به جلو حركت نماید. الان به شما می گویم كه جمهوری اسلامی در حال ساخت نظریه است. امروز جمهوری اسلامی به سطحی رسیده است كه خودش در حال ساخت نظریه در جهان است. اما متأسفانه سیاستمداران ما در حكومت یا این مسئله را نمی دانند و یا آنرا نمی فهمند.
فیاض افزود: امروز شاهد رشد اسلام خوارجی در ایران هستیم و شهرهای شیراز، اصفهان و قم در این راه قرار دارند. بحث دیگر سكولاریزیشن است كه در این روزها به علت رشد دانشگاه و علوم تجربی در ایران اوج گرفته است.
در ادامه این مراسم سرودی توسط گروه سرود «بانوایان» برای حاضران در سالن برگزاری این مراسم اجرا شد.

محمد صاحبكار- سرپرست امور شركت ها و مؤسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در بخش بعدی این برنامه به طرح بحث درباره شركت های دانش بنیان پرداخت و متنی را كه از صحبت های مقام معظم رهبری آماده كردم بود در این مراسم خواند. این متن از صحبت های مقام معظم رهبری بود كه تا امروز منتشر نشده بود. او توضیح داد این متن در دیداری كه به همراه تعدادی از شركت های دانش بنیان خدمت ایشان بودیم نوشته شده است.
در بخش دیگری از این مراسم جواد موگویی- نویسنده و پژوهشگركه در وقایع سیل امسال، روزهای متمادی در مناطق سیل زده حضور داشت و رویدادهای مختلفی را ثبت و از راه فضای مجازی منتشر كردبه بیان خاطرات خود از جهاد خدمت رسانی به سیل زدگان پرداخت كه به قول وی، روایتی از پیشرفت در حوزه اجتماع، فرهنگ و رسانه محسوب می شوند.
وی ادامه داد: من به منزل خاله خود در ازنا رفته بودم كه سیل آمد. خانواده خویش را به تهران فرستادم و خودم به درود رفتم و از آنجا هم به خرم آباد، پل دختر و معمولان رفتم. از آنجا هم به اهواز و سوسنگرد رفتم. این سفرهای من بیشتر از ۴۰ روز طول كشید و شب ها یادداشت های روزانه می نوشتم و در اینستاگرام منتشر می كردم.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~