افزایش ۵ برابری فروش وب سایت

افزایش ۵ برابری فروش وب سایت

افزایش ۵ برابری فروش وب سایت

به گزارش مدل كودك تصور كنید به دنبال خرید یك موبایل هستید! نخستین اقدام شما برای خرید چیست؟

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، در این زمینه، حتما در نخستین قدم به گوگل رجوع می كنید و گوشی مورد نظر خویش را در گوگل جستجو می كنید!
سئو سایت چیست؟
در حال حاضر گوگل نخستین مرجع رجوع كاربران جهان است! اگر به رفتار خود كمی دقت كنید، حتما این مطلب را تایید خواهید كرد. چون كه شما هم در تامین اغلب نیاز های خود روزانه بیشترین رجوع را به گوگل دارید.
مراجعه ۸۹% كاربران اینترنتی به گوگل برای رفع نیازهای خود، یك فرصت فوق العاده طلایی را برای تمامی كسب و كارها فراهم نموده است. اگر شما برای كسب و كار خود یك وب سایت حرفه ای داشته باشید، به راحتی می توانید از این پتانسیل مشتریان بالقوه برای افزایش فروش سایت خود استفاده كنید.
برای افزایش فروش سایت فقط كافی است سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود. در صورتیكه سایت شما در رتبه های اول گوگل نمایش داده شود، معجزه افزایش فروش را كاملاً درك خواهید خواهید. به جهت اینكه بخواهید سایت شما در صفحه اول گوگل نمایش داده شود، میبایست روی سئو سایت خود كار كنید.
سئو چیست؟
سئو (SEO) كه مخفف Search Engine Optimization است، بهینه سازی سایت برای موتور جستجو می باشد. تمامی فعالیت هایی كه شما برای كسب بهترین رتبه در نتایج جستجوی موتور جستجویی مانند گوگل انجام می دهید سئو نام دارد.
برای اینكه گوگل سایتی را در بهترین نتاج جستجوی خود ارائه كند، می بایست وب سایت مورد نظر استانداردهای گوگل را در سایت خود به صورت كامل پیاده سازی نماید. استانداردهای سئو گوگل یك دانش كاملاً تجربی است و مرجع آموزشی از سمت گوگل برای این مورد معرفی نشده است.

آموزش سئو به دو صورت سئو داخلی و سئو خارجی بیان می شود.
۱. آموزش سئو داخلی: در سئو داخلی شما تلاش می كنید كه تمامی استانداردهای گوگل را در داخل وب سایت خود پیاده سازی كنید. مواردی مانند انتخاب صحیح تگ عنوان(title) صفحات سایت، تعریف تگ توضیحات (description) صفحات، اعمال كد های H1 الی H6 بر روی محتوای صفحات و … همگی از نكات آموزشی برای سئو داخلی هستند.
۲. آموزش سئو خارجی: در سئو خارجی شما می بایست روی نكات مورد نظر گوگل در خارج از وب سایت تمركز داشته باشید. نكاتی مانند فعالیت در شبكه های اجتماعی معتبر، ایجاد بك لینك از سایت های معتبر، وبلاگ نویسی و … از نكات سئو خارجی هستند.
همانطور كه قبلاً هم اشاره شد، سئو سایت یك دانش كاملاً تجربی است و شما با گذراندن آموزش سئو به تنهایی نمی توانید به صورت صد در صدی در سئو سایت موفق شوید. علاوه بر این هم اكنون كه شغل ها تخصصی شده است، هر چند انجام برخی از آنها ساده به نظر برسد اما خوب هست كه برای افزایش عملكرد و مدیریت زمان تا حدالامكان كارها را به متخصصین واگذار نماییم.
مشاور سئو سایت یكی از همین امور است. شما به جای تمركز روی سئو سایت و انجام سئو به صورت آزمون و خطا، خیلی سخت تر می توانید به نتیجه مطلوب خود در بهینه سازی وب سایت دست پیدا كنید تا زمانی كه در كنار یك مشاور سئو حرفه ای این كار را انجام می دهید.
ما در مجموعه پیشرو ارتباط در جهت افزایش فروش وب سایت شما متعهد هستیم كه كار سئو سایت را به صورت كاملاً تضمینی و با مطابق با استانداردهای گوگل انجام دهیم. در صورتیكه بخواهید از خدمات ما استفاده كنید می توانید به وب سایت ICTPishro.com رجوع و یا با شماره های ۶۶۹۳۱۶۹۹_۰۲۱ و ۶۶۵۷۶۳۲۴_۰۲۱ تماس بگیرید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~