معاون اقتصادی وزیر تعاون: روند رشد و توسعه ایرانول قابل تقدیر و باید ادامه یابد

معاون اقتصادی وزیر تعاون: روند رشد و توسعه ایرانول قابل تقدیر و باید ادامه یابد

معاون اقتصادی وزیر تعاون: روند رشد و توسعه ایرانول قابل تقدیر و باید ادامه یابد

به گزارش مدل كودك معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی روند رشد و توسعه شركت ایرانول را قابل تقدیر دانست و برادامه این روند و پیگیری اقدامات توسعه ای و پروژه های سرمایه ای تاكید نمود.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر به نقل از شركت نفت ایرانول، در بازدید از پالایشگاه روغن سازی ایرانول كه بامداد روز سه شنبه (۱۱ تیرماه) انجام شد، شیخ مدیركل اقتصادی وزارت تعاون و كارشناسان این حوزه معاون اقتصادی این وزارتخانه را همراهی می كردند، ضمن ابراز رضایت از روند اقدامات انجام شده در این پالایشگاه ازعملكرد شركت نفت ایرانول تقدیر و تشكر كردند.
سرزعیم با اشاره به اینكه با عنایت به اقدامات و اطلاعات ذكر شده شركت نفت ایرانول جزء شركت های برتر ما است، اضافه كرد: یكی از علل این مورد اساسا ثبات مدیریتی دراین مجموعه است كه سبب رشد و توسعه در این شركت شده است.
سرزعیم در ادامه با اشاره به وضعیت تحریم ها در كشور، اظهار داشت: با عنایت به این مورد وضعیت شركت ها و هلدینگ ها را در جریان تیم رصد تحریم قرار دادیم و باید با برنامه ریزی در مورد تامین مواد اولیه و یا فروش محصولات در شرایط تحریم از این برهه هم با درایت به خوبی گذر نماییم.
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر تعاون، كار و رفاه اجتماعی وضعیت تولید، فروش و منابع انسانی در ایرانول را خوب ارزیابی كرد و اظهار داشت: شركت های زیرمجموعه هلدینگ موظفند در دستور عمل مدیریتی، پیوست مدیریتی ریسك را داشته باشند.

سرزعیم در ادامه از توجه به معیشت و رفاه كارگران و راه اندازی تعاونی كاركنان در ایرانول تقدیرو تشكر و در سال رونق تولید بر استفاده از ظرفیت های شركت های دانش بنیان تاكید نمود.
در این جلسه اسحاقی مدیرعامل شركت نفت ایرانول هم ضمن خیر مقدم توضیحاتی در مورد جایگاه شركت نفت ایرانول در صنعت روانكاران و مجموعه فعالیت های این شركت كه منجر به روند رو به رشد و ركوردشكنی ایرانول درفروش، افزایش سهم بازار، سود آوری، تولید، صادرات روغن موتور و كاهش خام فروشی طی شش سال گذشته شده است بیان و اظهار داشت: كارها در ایرانول بر مبنای استرتژی تدوین شده هشت ساله (۱۴۰۴) پیش می رود.
در ادامه افضلی عضو هیات مدیره و قائم مقام و معاون تولید و بهره برداری شركت نفت ایرانول هم طی سخنانی ضمن اشاره به روند فعالیت شركت نفت ایرانول، تداوم روند فعلی را حاصل ثبات مدیریت در داخل شركت، اعلام نمود.
وی ضمن تبیین پارامترهای اثرگذار بر بنگاهداری شركت های فعال در حوزه تولید، سهم بازار و سود واقعی عملیاتی شركت نفت ایرانول را سرمایه واقعی شركت ذكر و خواهان حمایت های عملی وزارتخانه برای تداوم و گسترش روند رو به رشد فعلی و عرضه محصولات جدید در شرایط حساس كنونی شد.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~