نكاتی برای ست كردن كت مردانه با انواع لباس

نكاتی برای ست كردن كت مردانه با انواع لباس

نكاتی برای ست كردن كت مردانه با انواع لباس

مدل كودك: كت مردانه جزو جدا نشدنی استایل مردانه است؛ دلیلش هم این است كه قابلیت ست شدن با لباس های متنوعی را دارد و استایل های گوناگونی برای مردان می سازد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، در این مقاله با هفت نكته درباره استایل مردانه كه كت تك جزو جدا نشدنی آن هاست، بیشتر آشنا خواهید شد.
تركیب كت مردانه و شلوار جین، روزمره ایده آل
یكی از انواع ست های مردانه اسمارت كژوال Smart Casual است. این ست در عین روزمره بودن برای موقعیت های خاصی مثل قرارهای عاشقانه، قرار شام، مهمانی های دوستانه و … مناسب می باشد. به جهت اینكه بتوانید یك ست روزمره اما اسمارت و شیك بسازید، می توانید كت تك سرمه ای را با شلوار جین آبی و كت مردانه مشكی را با شلوار جین مشكی ست كنید.
كت و شلواری متفاوت برای استایلی متفاوت
اگر قبلاً كت و شلوار مردانه را در فهرست خرید خود قرار داده اید؛ اما آنقدر رسمی است كه اگر به یك مهمانی نیمه رسمی دعوت شوید، نمی توانید آنرا بپوشید؛ خرید كت تك مردانه با مدل اسپرت و همراه كردن آن با یك شلوار تك متفاوت چاره كار شماست.
برای اینكه بتوانید استایلی نیمه رسمی بسازید و در مواردی مثل قرارهای كاری، گردهمایی ها و موارد مشابه ظاهر جذابی داشته باشید، كافی است كت مردانه تان را با شلواری ست كنید كه رنگ آن با رنگ كت متفاوت می باشد. برای مثال امكان دارد به یك مهمانی عصرانه تابستانه در فضای باز دعوت شده باشید كه افراد آشنا یا كسانی با آنها صمیمی هستید، زیاد نباشند. در چنین شرایطی می توانید كت سرمه ای بپوشید و آنرا با شلوار سفید ست كنید و یك استایل ملوانی بسازید یا می توانید شلوار آبی روشن را با كت بژ همراه كنید و یك استایل خنك مردانه را به نمایش بگذارید.
نكته مهم درباره فرم یقه تی شرت
بلوزهای تابستانه معمولاً در دو گروه اصلی تی شرت و پولو شرت قرار می گیرند. دسته اول همان تی شرت هایی هستند كه یقه گرد یا هفت دارند و پولو شرت ها با یقه ایستاده كمی متفاوت و رسمی تر جلوه می كنند. نكته مهمی كه باید موقع ست كردن كت و تی شرت در نظر داشته باشید، فرم یقه است. جالب است بدانید فرم یقه گرد شما نباید به قدری تنگ باشد كه به بیننده احساس خفگی بدهد و نباید هم زیاد باز باشد. یك یقه متوسط گرد برای شما عالی خواهد بود.
نكته دیگر اینكه اگر گردن كوتاهی دارید یا دوست دارید استایلتان سنتان را پایین تر نشان دهد، بهتر است به جای یقه گرد، سراغ یقه های هفتی بروید. این یقه ها گردن شما را كشیده تر نشان می دهند و استایلتان را جوان پسند خواهند كرد.

تركیب پیراهن، كت تك و شلوار جین
یكی دیگر از ست هایی كه می توانید با استفاده از كت تك مردانه ایجاد كنید، همراه كردن آن با پیراهن و شلوار جین است. این ست بخصوص برای محیط كار آقایان مناسب است؛ البته اگر در یك اداره دولتی رسمی كار نمی كنید. همراه كردن كت ساده با پیراهن چارخانه و شلوار جین یك تركیب اسمارت و شیك بوجود می آورد و می تواند خلاقیت ظاهر شما را بیشتر نشان دهد. اگر در شركتی كار می كنید كه كارمندان آن جوان هستند، ماهیت استارتاپی دارد یا خصوصی است، این ست را گوشه ذهنتان داشته باشید. برای آشنایی بیشتر با انواع استایل مردانه و شناخت سبك خود این مطلب را مطالعه كنید.
كت و شلوار هم رنگ و تی شرت
از دیگر ست های نیمه رسمی كه می توانید برای خودتان بسازید، تركیبی است از همان كت و شلوار ساده مردانه ای كه با یك تی شرت مردانه همراه شده است. برای مثال می توانید یك كت و شلوار بژ را با یك تی شرت سفید ساده همراه كنید و از نتیجه تابستانی زیبای به دست آمده لذت ببرید. این ست را می توانید با یك صندل یا حتی كفش چرم همراه كنید و كیف مناسبی را به صورت كج به استایلتان اضافه كنید. برندهای ایرانی متفاوتی مثل محصولات چرم مشهد مدلهای متنوعی دارند كه در ساختن استایل شیك شما مفید واقع خواهند شد.
كت مردانه را با چه كفشی ست كنیم؟
* به خاطر داشته باشید كت و شلوار مردانه رسمی كه با پیراهن همراه شده است، نباید با چیزی جز كفش مردانه رسمی ست شود. هر گونه انتخاب صندل یا كفش های به اصطلاح قایقی برای این ست اشتباه محض است.
* كت و شلوار مردانه ای كه با تی شرت همراه شده را می توان با كفش كتانی، كفش قایقی یا حتی صندل مردانه همراه كرد، بدون آنكه نگران نتیجه بود.
* كت تك مردانه ای كه با شلوار جین ست شده را می توان با نیم بوت، كفش كتانی یا كفش قایقی رو باز پوشید؛ اما صندل معمولاً بین گزینه های مناسب برای این استایل قرار نمی گیرد.
كدام كیف برای كدام استایل بهتر است؟
* داشتن یك دستی كوچك ساده (شبیه كیف پاسپورت)، یك كیف اداری و یك كیف مدل پستچی برای استایل های متفاوت شما لازم است.
* كیف پستچی را با كت تك، شلوار جین و تی شرت یا پیراهن همراه كنید.
* كیف دستی را با كت و شلوار و تی شرت، در دست بگیرید.
* از كیف های رسمی اداری تنها در شرایطی كمك بگیرید كه استایلتان رسمی و اداری است؛ هیچ وقت در یك مهمانی مجلسی كه كت و شلوار و پیراهن پوشیده اید، سراغ كیف دستی نروید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~