متخصص كاشت ایمپلنت دندان بدون درد و جراحی

متخصص كاشت ایمپلنت دندان بدون درد و جراحی

متخصص كاشت ایمپلنت دندان بدون درد و جراحی

مدل كودك: روش های جدید كاشت ایمپلنت دندان نگرانی های بیماران را درباب عوارضی همچون درد و خونریزی برطرف ساخته است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، ترس بیماران از عمل جراحی گاهی عامل بازدارنده جهت درمان و كاشت ایمپلنت دندان است. پیشرفت علم دندانپزشكی موجب سهولت كاشت دندان شده است و روش های بدون جراحی جهت كاشت ارائه شده است. تنها با انتخاب یك دندانپزشك متخصص ایمپلنت، درمانی موفق و با درد و خونریزی كمتر را تجربه نمایید. با پیشرفت دندانپزشكی روش های كاشت دندان در بیماران بسیار متنوع شده است. انتخاب روش كاشت صحیح بسته به نظر دندانپزشك برای بیماران مختلف انتخاب می شود. در روش های جدید كاشت دندان فاكتور زمان به شكل محسوسی در درمان كاهش پیدا كرده است و بیمار در زمان كوتاه تری به دندان مطلوب خود دست پیدا می كند. متخصص ایمپلنت دندان بایستی با در نظر گرفتن شرایط افراد مختلف مبادرت به انتخاب روش مناسب نماید. انتخاب دندانپزشك خوب نخستین گامی است كه برای موفقیت كاشت دندان لازم است. دكتر سعید كریمی متخصص ایمپلنت دندان و دندانپزشك زیبایی است كه از دانش روز در زمینه كاشت ایمپلنت های دندانی بهره می برد. ایمپلنت پانچی، ایمپلنت بدون درد و جراحی ایمپلنت پانچی Punch Flapless Technique به روش كاشت دندان بدون جراحی موسوم است. در این روش كاشت دندان، به وسیله پانچ ایمپلنت درون استخوان فك بیمار قرار داده می شود. در روش كاشت دندان به صورت پانچ برش های لثه و بخیه آنها حذف گردیده است. این امر موجب درد كمتر می شود و از آنجایی كه لثه گرفتار تخریب چندانی نمی گردد، میزان خونریزی كمتر است و همین طور بهبودی سریعتر در بیمار فراهم می شود. كاشت ایمپلنت به روش پانچ برای بیمارانی كه استخوان فك مناسب دارند، روش مناسبی شمرده می شود. در این روش درمانی خونریزی به شكل قابل ملاحضه ای كاهش پیدا كرده است. عوارض پس از كاشت دندان نیز به روش پانچی به شكل قابل ملاحظه ای كاهش پیدا كرده است. كاشت ایمپلنت و روكش در یك زمان از مزیت های كاشت ایمپلنت پانچی است.
لازم به ذكر است كه برای كاشت دندان به روش پانچ بایستی از متخصص ایمپلنت ماهر استفاده كنید. برای اینكه بایستی متخصص ماهرانه محل مناسب را متناسب با میزان تراكم استخوان مشخص كرده و با تجهیزات خاص مبادرت به پانچ و سوراخ كردن لثه بیمار نماید. كاهش زمان درمان در روش پانچی از مشخص ترین مزیت های این روش درمانی است. حتی درد های بعد از كاشت دندان نیز در روش پانچ به شكل قابل ملاحضه ای كاهش یافته است. برای كاشت دندان به روش پانچ بایستی بافت نرم در لثه ها فراهم باشد و استخوان فك بیمار كافی و محكم باشد. مزایای كاشت ایمپلنت دندان به روش پانچ · عدم نیاز به بخیه · حداقل خونریزی و درد چه در مرحله كاشت و چه پس از آن · كاشت ایمپلنت در زمان كوتاه تر(در زمان حدودا ۱۵دقیقه) · حذف كبودی ها، ورم و عوارض پس از كاشت ایمپلنت معمولی · كاهش عوارضی نظیر عفونت های پس از كاشت دندان · بهبودی سریع تر ·…… با این وجود كاشت ایمپلنت بدون جراحی نیازمند رجوع نزد متخصص ایمپلنت دندان ماهر است. همه ی دندانپزشكان قادر به درمان های این چنینی نیستند و حتما بایستی دندانپزشك دوره ی مخصوص این درمان را گذرانده باشد. متخصص كاشت ایمپلنت دندان در تهران كاشت و درمان ایمپلنت از دسته روش های درمانی حساس و پیشرفته شمرده می شود. در این روش درمانی عدم دقت دندانپزشك و نداشتن مهارت و تخصص لازم می تواند منجر به شكست درمانی نیز شود. لق شدن ایمپلنت بعد از كاشت و یا عفونت های بعدی می تواند از عوارض رجوع نزد دندانپزشكانی باشد كه به صورت تخصصی مبادرت به كاشت دندان نمی كنند. به همین دلیل از نخستین گام ها جهت درمان های كاشت دندان پیدا كردن متخصص كاشت دندان ماهر و با تجربه و تخصص روز است. برای انتخاب متخصص مناسب بایستی به سطح تخصص دندانپزشك و مهارت او توجه نمود. توجه به نمونه كارهای ارائه كرده دندانپزشك و همین طور مشورت با دیگر بیماران می تواند كمك زیادی در انتخاب متخصص كاشت دندان مناسب به شما كند. یكی از بهترین دندانپزشك ایمپلنت در تهران یك متخصص ایمپلنت دندان در تهران بایستی با جدیدترین روش های درمانی قادر به كاشت دندان باشد. استفاده از فناوری روز در درمان های كاشت دندان و سایر درمان های دندانپزشكی می تواند مزیت ویژه ای محسوب شود. استفاده از فناوری های مدرن نظیر كد كم، لیزر دندان و استفاده از تجهیزات دیجیتال و… می تواند امتیازهای مثبتی برای انتخاب یك متخصص خوب در تهران باشد.
دكتر سعید كریمی یكی از بهترین دندانپزشكان در تهران محسوب شده كه درمان های كاشت ایمپلنت دندان و درمان های دندانپزشكی زیبایی نظیر طراحی لبخند، سفید كردن دندان ها، ارتودنسی نامریی، لمینت دندان و روكش دندان و… را با بهترین روش های درمانی دندانپزشكی و با استفاده از فناوری روز عرضه می دارد. كسانی كه خواستار كاشت دندان به بهترین نحو ممكن هستند، می توانند به دندانپزشكی دكتر سعید كریمی به نشانی تهران – بلوار افریقا (جردن) – بالاتر از پمب بنزین – كوچه تندیس – پلاك ۴ – واحدهای ۱و ۲ بازگشت نمایند و جهت اطلاعات تكمیلی به وب سایت دكتر سعید كریمی به نشانی www.drskarimi.com بازگشت نمایید و یا با شماره تلفن های۰۲۱-۸۸۸۸۸۵۹۰ و ۸۸۸۸۴۵۴۶ تماس حاصل نمایید. این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~