با حضور وزیر صمت در همدان صورت گرفت آغاز توسعه بزرگترین تولیدكننده منسوجات نبافته

با حضور وزیر صمت در همدان صورت گرفت آغاز توسعه بزرگترین تولیدكننده منسوجات نبافته

با حضور وزیر صمت در همدان صورت گرفت آغاز توسعه بزرگترین تولیدكننده منسوجات نبافته

مدل كودك: طرح توسعه شركت بافتینه و بافتسان بعنوان بزرگترین تولیدكننده منسوجات نبافته در كشور همزمان با سفر وزیر صمت به استان همدان شروع شد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، بدین ترتیب با بهره برداری از این طرح توسعه، مجموع ظرفیت تولیدی مجتمع صنعتی بافتینه و بافتسان به ۹۴۰۰۰ تن در سال خواهد رسید.
همچنین همگام با پیشرفت جهانی تكنولوژی، شركت بافتسان نسبت به خرید جدیدترین تكنولوژی روز دنیا رایكفیل RF۵ با ظرفیت ۲۳۰۰۰ تن در سال اقدام نموده است. تكنولوژی طرح توسعه این شركت جدیدترین نسل ماشین آلات دنیا (RF۵) بوده كه استفاده از سیستم های هوشمند كنترل و بهینه سازی مصرف انرژی، راندمان ماشین و تعیین كیفیت پارچه از توانمندی این تكنولوژی می باشد.
خط تولید جدید شركت بافتینه با ظرفیت ۱۵۰۰۰ تن در سال هم با هدف افزایش ظرفیت تولید منسوجات چند لایه اسپان باند/ملت بلون در حال اجرا می باشد.
این مجموعه صنعتی نیاز بالغ بر ۳۰۰۰ واحد تولیدی در صنایع پائین دستی همچون صنایع پزشكی، بهداشتی(پوشك و نوار بهداشتی)، فیلتراسیون، كشاورزی، بسته بندی، مبلمان و…. را تامین می كند.
مجموع كل سرمایه گذاری ارزی مجتمع صنعتی بافتینه و بافتسان با احتساب طرحهای توسعه در دست اجرا بالغ بر ۱۵۰ میلیون دلار است.

با راه اندازی این طرح توسعه، كشور نه تنها بی نیاز از واردات خواهد شد؛ بلكه به باشگاه صادركنندگان هم وارد شده و از ظرفیت مازاد خود در جهت افزایش ارزآوری استفاده خواهد نمود. هدف از طرح توسعه این مجتمع صنعتی، صرفا اضافه كردن ظرفیت تولید نبوده؛ بلكه به روزرسانی تكنولوژی و ارتقای كیفیت تولیدات هم دنبال می شود.
رضا رحمانی وزیر صنعت و معدن و تجارت كه برای پیگیری پیشرفت اجرای طرح توسعه مجتمع بافتینه و بافتسان و رفع مشكلات آن در شهرستان ملایر حضور پیدا كرده بود در پاسخ به هدف وزارتخانه از این بازدید اعلام نمود كه وزارت صمت تمام تلاش خویش را به كار بسته است تا مشكلات تولیدكنندگان فعال و موفق كشور همچون تامین ارز برای واردات ماشین آلات خویش را مرتفع و با پیگیری مداوم تلاش می كند برنامه های توسعه در این مجتمع موعد تعیین شده آماده بهره برداری گردد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~