ثبت نام كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون شركت در كنكور سراسری

ثبت نام كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون شركت در كنكور سراسری

ثبت نام كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور بدون شركت در كنكور سراسری

مدل كودك: هر ساله تعداد زیادی از علاقه مندان تحصیل در مقطع كارشناسی ارشد، متقاضی ادامه تحصیل در این مقطع بوده كه در رقابت كنكور سراسری شركت كرده و پس از قبولی، در دانشگاه انتخابی خود پذیرش می شوند.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، به طبع دانشگاه پیام نور هم یكی از موارد انتخابی متقاضیان می تواند باشد. یعنی متقاضیان كارشناسی ارشد كه در كنكور سراسری شركت می كنند می توانند در فهرست انتخابی دانشگاه های خود، واحدهای دانشگاه پیام نور را برگزیده و پس از پذیرفته شدن وارد نیمسال اول تحصیلی مقطع كارشناسی ارشد شوند.
دانشگاه پیام نور بزرگترین دانشگاه دولتی كشور بوده كه زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است. به همین جهت مدرك تحصیلی فارغ التحصیلان این دانشگاه از ارزش و اعتبار بالایی در ایران و سایر كشورهای خارجی برخوردار می باشد.
مزایای تحصیل در دانشگاه پیام نور
از مهمترین مزایای دانشگاه پیام نور كه آنرا از سایر دانشگاه های كشور متمایز می كند مشخص بودن كتاب ها و منابع امتحانی است. به صورتی كه هر شخص در هر شهری می تواند در رشته مورد علاقه خود تحصیل كرده و امتحانات آخر ترم را در واحد دانشگاهی شهر خود بگذراند. بعضی از مزایای دیگر تحصیل در دانشگاه پیام به شرح زیر است:
– شهریه مناسب نسبت به سایر دانشگاه ها و امكان پرداخت اقساطی آن
– مشخص بودن كتاب ها و منابع امتحانی دروس
– امكان تحصیل برای افراد شاغل و كارمندان به جهت عدم حضور الزامی در كلاس ها
– عرضه مدرك معتبر و قابل ترجمه از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری
– تعیین حوزه امتحانات آخر ترم به انتخاب دانشجو
– تخفیف شهریه برای افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی
– امكان ادامه تحصیل در مقطع دكتری پس از فارغ التحصیلی
– عدم درج كلماتی نظیر فراگیر، غیرحضوری، بدون كنكور و.. در مدرك تحصیلی

پذیرش در مقطع كارشناسی ارشد به شیوه فراگیر (بدون كنكور)
دانشگاه پیام نور علاوه بر پذیرش از راه كنكور سراسری به شیوه فراگیر هم در مقطع كارشناسی ارشد دانشجو می پذیرد و فرایند آن به این صورت است كه با عنایت به رشته تحصیلی انتخابی متقاضی دروس نیمسال اول تحصیلی كارشناسی ارشد با كتب و منبع امتحانی مشخص به دانشپذیر عرضه كرده شده و سپس از همین دروس امتحانی نظیر امتحانات آخر ترم دانشگاه از ۲۰ نمره و فاقد نمره منفی، گرفته شده و پس از موفقیت دانشپذیر در آن، پذیرش نیمسال دوم كارشناسی ارشد شده و تعدادواحدهای گذرانده شده از كلیه واحدهای درسی كسر می گردد.
می توان گفت این شیوه آسان ترین و منعطف ترین روش برای پذیرش در مقطع كارشناسی ارشد دانشگاه دولتی كشور است كه از رقابت زیاد داوطلبان كنكور به دور است و متقاضیان احتیاج به مطالعه دروس مقطع كارشناسی را نداشته و صرفاً با مطالعه دروس نیمسال اول كارشناسی ارشد و موفقیت در امتحانات، برای نیمسال دوم پذیرفته می شوند و نمرات ثبت شده آنها معدل نیمسال اول را رقم می زند.
رشته های تحصیلی مقطع كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور
رشته های تحصیلی دانشگاه پیام نور به پنج گروه علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، كشاورزی و هنر تقسیم شده است. در زیر بعضی از رشته های تحصیلی پرمتقاضی معرفی می شود:
مدیریت كسب و كار (MBA) – مدیریت بازرگانی – مدیریت دولتی – حسابداری – روانشناسی بالینی – روانشناسی عمومی – روانشناسی تربیتی – مشاوره – حقوق خصوصی – حقوق جزا و جرم شناسی – حقوق بین الملل – مدیریت رسانه – مدیریت آموزشی – برنامه ریزی درسی – پژوهش هنر – مهندسی معماری – مهندسی عمران گرایش مدیریت ساخت – مهندسی صنایع – آموزش زبان انگلیسی – مدیریت جهانگردی – صدمه شناسی و حركات اصلاحی – زبان و ادبیات فارسی – الهیات و معارف اسلامی – ژنتیك – زیست فناوری میكروبی – بیوشیمی – مدیریت ورزشی
و سایر رشته های تحصیلی در مقطع كارشناسی ارشد كه در پایگاه اینترنتی فراگیر پیام نور به نشانی www.faragir.net معرفی شده است.
ثبت نام دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور در مقطع كارشناسی ارشد
متقاضیان شركت در دوره های فراگیر دانشگاه پیام نور مقطع كارشناسی ارشد می توانند با ثبت نام در پورتال آموزش عالی فراگیر پیام نور به نشانی www.faragir.net نسبت به ثبت نام خود اقدام نموده و با انتخاب شیوه عرضه دروس در سایت از خدمات آموزشی و امكانات لازم استفاده نمایند. همینطور جهت مشاهده تقویم آموزشی این دوره ها و سایر زمان بندی های آن از راه لینك تقویم آموزشی اقدام نمایند.
كلیه دانش پذیران می توانند به سه شیوه دروس عرضه شده توسط دانشگاه پیام نور را بگذرانند:
۱ – غیرحضوری (مطالعه خودخوان): صرفاً با مطالعه كتاب ها و منابع امتحانی دروس نیمسال اول و شركت در امتحان آن در هر واحد دانشگاه پیام نور كشور
۲- كلاس های حضوری: این امكان هم اكنون برای دانشپذیران استان تهران و البرز وجود دارد كه با شركت در كلاس های حضوری آمادگی خویش را برای امتحان نیمسال اول فراگیر پیام نور بیشتر كنند.
۳- كلاس های مجازی (الكترونیكی): كلیه دانشپذیران دوره های فراگیر پیام نور در سراسر كشور می توانند با حضور در كلاسهای مجازی و آنلاین با امكانات منحصر به فرد خویش را برای امتحانات آماده كنند.

تنها پورتال اینترنتی آموزش عالی دوره های فراگیر پیام نور در كشور
به تازگی عده ای سودجو با تبلیغات در فضای مجازی و دریافت هزینه های گزاف با شعارهای تبلیغاتی نظیر بیمه قبولی از آرم و لوگوی دانشگاه پیام نور سواستفاده كرده و خویش را مجری برگزاری این دوره معرفی می كنند. به كلیه متقاضیان مقطع كارشناسی ارشد فراگیر پیام نور سفارش می گردد كه فریب این شعارها و تبلیغات را نخورند و جهت استفاده از خدمات آموزشی دوره های فراگیر پیام نور صرفاً از راه پایگاه اینترنتی www.faragir.net اقدام نمایند.
همچنین متقاضیان می توانند جهت كسب اطلاعات بیشتر در مورد رشته های تحصیلی و ثبت نام همه روزه در ساعات اداری (۹ بامداد تا ۱۸ عصر) با شماره روابط عمومی ۰۲۱۲۸۴۲۶۷۵۷ تماس گرفته و یا به صورت حضوری به ساختمان پژوهش واقع در تهران، میدان ولیعصر (عج)، كوچه مینو رجوع نمایند.
كلیه متقاضیان كارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور می توانند جهت ثبت نام و نام نویسی این دوره ها از راه لینك ثبت نام اقدام نمایند. این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~