بهترین برندهای دوربین مداربسته

بهترین برندهای دوربین مداربسته

بهترین برندهای دوربین مداربسته

به گزارش مدل كودك امروزه استفاده از دوربین های مداربسته در محیط های مختلف شامل مكان های صنعتی، عمومی، مسكونی و… پیشرفت چشم گیری داشته است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، دوربین مداربسته از لحاظ طراحی دارای تنوع بسیار زیادی بوده كه هر كدام در محل مخصوص خود مورد استفاده قرار می گیرند، ازاین رو انتخاب صحیح برند دوربین مداربسته، می تواند كمك شایانی به نظارت و حفاظت هر چه بهتر كنید.
لازم به ذكر است تنها تهیه یك برند معتبر برای نظارت و حفاظت دقیق كافی نیست بلكه كیفیت، به روز بودن و خدمات مناسب از دیگر اركان اصلی یك سیستم دوربین مدار بسته خوب به شمار می آید.
در ادامه به پارامترهای مهم در انتخاب یك برند دوربین مدار بسته معتبر و با كیفیت میپردازیم.
كارخانه معتبر
با توجه به حجم وسیع استفاده از دوربینهای مداربسته در سر تا سر جهان، كشورهای گوناگونی مبادرت به تولید این سیستم ها در واحدهای تولیدی كوچك و بزرگ كرده اند و گاها در بعضی از كشورها همانند كشور چین، در یك كارگاه بسیار كوچك مبادرت به تولید این سیستم ها با كیفیت نامناسب كرده اند.
لازم به ذكر است در كنار كارگاه های كوچك و نامناسب كه برندهای نامعتبر و اصطلاحا بدون نام تولید می كنند، برندهای معتبری همچون Bosch، Panasonic، Videopark و… هم در چین تولید می شوند.
كارخانه معتبر و خط تولید استاندارد، یكی از معیارهای اصلی یك برند خوب به شمار می آید كه پیش از انتخاب و خرید دوربین مداربسته می توانید به بررسی آن بپردازید.
قطعات با كیفیت
پس از برند و كارخانه معتبر، استفاده از قطعات با كیفیت و اصلی در هر محصولی بسیار حائز اهمیت می باشد.
در ساخت یك دوربین مدار بسته قطعاتی همچون كاور، لنز، سنسور و پردازشگر از اجزای اصلی به شمار می آیند و برندهای مختلفی این قطعات را تولید یا از شركتهای دیگری خریداری می كنند. به طور مثال برند بوش، سنسور و حسگر تصویربرداری دوربین های خویش را از كمپانی معتبر سونی تهیه می كند و این نه تنها نشانه ضعف این برند در تولید دوربین نیست بلكه استفاده از قطعات با كیفیتی همچون محصولات كمپانی سونی سبب می شود تا در نهایت كیفیت تصویربرداری دوربین دو چندان شود و البته همین مبحث در بعضی از برندهای با كیفیت چینی همچون ویدیوپارك، ری شارپ و TVT هم قابل مشاهده می باشد.

تنوع محصولات
با توجه به استفاده دوربین های مداربسته در شرایط محیطی مختلف، تنوع طراحی و تركیب تولید یك برند دوربین مداربسته بسیار مهم می باشد.
دوربینهای مختلف همچون دوربین مداربسته بیسیم، بولت، دام، باكس، دام گردان و همچنین تجهیزات ذخیره سازی همچون ان وی آر و دی وی آر ها جزو محصولات اصلی یك برند خوب و معتبر به شمار می آیند. در این میان اگر از هر محصول، چند مدل متفاوت هم طراحی و تولید كرده باشد، هم دست مخاطب را برای انتخاب هرچه بهتر و دقیق تر باز می گذارد.
اگر نگاهی به وبسایت برندهای معتبری همچون Pelco، اركانت ویژن، Videopark و Axis بیندازیم، نمونه های مختلفی از هر محصول را می توانیم مشاهده نماییم. به صورت مثال برای دوربین دام چندین مدل با خصوصیت های مختلف، طراحی و تولید شده است.
مشخصات فنی محصولات
یك دوربین مداربسته قابل اطمینان، باید از هر لحاظ دارای كیفیت مطلوبی باشد و دارا بودن مشخصات فنی خوب، یك پارامتر اصلی به شمار می آید. سنسور تصویربرداری، لنز، پردازشگر، كاور و تمام قطعات مورد استفاده در یك دوربین باید از كیفیت مطلوبی برخوردار باشند تا مشخصات فنی آن دوربین با برندهای بین المللی قابل قیاس باشد.
وضوح و كیفیت تصویر واقعی و نزدیك به صحنه، قدرت تفكیك نور و رنگ در یك تصویر و خیلی از مشخصه های دیگر تنها زمانی بدست می آید كه متعلقات دوربین با كیفیت باشند. در كنار این ویژگیها، برخورداری از آنالیزهای هوشمند تصویر، به اعتبار و كاربرد آن دوربین به شدت می افزاید.
امروزه برندهای معتبر و به روزی همچون اركانت ویژن، Pelco، Wisenet، Bosch، Videopark و Axis به طور جدی روی آنالیزهای هوشمند تصاویر متمركز شده اند و از انواع آن در محصولات خود استفاده می نمایند.
خدمات و پشتیبانی
پس از انتخاب یك محصول معتبر و با كیفیت، قدم نهایی بررسی كیفیت خدمات و پشتیبانی بعد از فروش است. خیلی از برندهای معتبر در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند كه این نمایندگان متعهد به عرضه خدمات و پشتیبانی فنی در كنار فروش محصولات آن برند هستند. از گذشته تا به امروز بازار سیستم های حفاظتی و نظارتی ایران، نظاره گر حضور كوتاه مدت برندهای مختلفی همچون داهوا، هایك ویژن، دالمایر، وایكن و… بوده است.
در حال حاضر میتوان به درستی مشاهده كرد كه در این شرایط نا به سامان بین المللی همچنان برندهایی همانند بوش، اكسیس، ویدیوپارك و… در ایران حضور پررنگی دارند و همین مبحث یك دلیل مهم برای انتخاب یك برند خوب است.
پس از انتخاب یك محصول معتبر و با كیفیت، قدم نهایی بررسی كیفیت خدمات و پشتیبانی بعد از فروش است. خیلی از برندهای معتبر در ایران دارای نمایندگی رسمی هستند كه این نمایندگان متعهد به عرضه خدمات و پشتیبانی فنی در كنار فروش محصولات آن برند هستند.
از گذشته تا به امروز بازار سیستم های حفاظتی و نظارتی ایران، نظاره گر حضور كوتاه مدت برندهای مختلفی همچون Dahua، Hikvision، Dallmeier، وایكن و….. بوده است. هم اكنون می توان به درستی مشاهده كرد كه در این شرایط نابه سامان بین المللی همچنان برندهایی همانند Bosch، Videopark و Axis و… در ایران حضور پررنگی دارند و همین مبحث یك دلیل مهم برای انتخاب یك برند خوب است.
گارانتی امرتات ههمچنان یكی از برترین سیستم های خدمات بعد از فروش محصولات دوربین مداربسته در ایران است. این خدمات گارانتی متعلق به شركت ایمن تصویر امرتات است.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~