با حضور وزیر اقتصاد صورت های مالی سال ۹۷ بانك ملی ایران تصویب گردید

با حضور وزیر اقتصاد صورت های مالی سال ۹۷ بانك ملی ایران تصویب گردید

با حضور وزیر اقتصاد صورت های مالی سال ۹۷ بانك ملی ایران تصویب گردید

مدل كودك: صورتهای مالی سال ۹۷ بانك ملی ایران با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی و معاون نظارتی بانك مركزی تصویب گردید.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر به نقل از بانك ملی، مجمع عمومی عادی سالانه بانك ملی ایران با حضور فرهاد دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی، عباس معمار نژاد معاون امور بانكی، بیمه و شركت های دولتی وزیر امور اقتصادی و دارایی، فرهاد حنیفی معاون نظارتی بانك مركزی، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد بانك ملی ایران و نیز معاونان وزارت جهاد كشاورزی، تعاون، كار و رفاه اجتماعی، راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان برنامه و بودجه در محل بانك ملی ایران برگزار و صورت های مالی سال ۹۷ بانك تصویب گردید.

وزیر امور اقتصادی و دارایی در این نشست با تقدیر از اقدامات انجام شده توسط بانك ملی ایران طی سال های اخیر، اظهار داشت: خوشبختانه بانك ملی ایران فعالیت های بسیار خوبی برای پیاده سازی اهداف دولت انجام داده است. فرهاد دژپسند با بیان این كه بانك ملی ایران بازویی پرتوان برای كشور است، افزود: نیروی انسانی تلاشگر و توانایی های زیرساختی این بانك سبب شده همواره بعنوان یك نهاد پویا و توانا از آن یاد شود. تقدیر وزیر از عملكرد و خدمات بانك ملی ایران وی با تاكید بر این كه سرعت و كیفیت واگذاری بنگاه های اقتصادی در نظام بانكی و بانك ملی ایران باید افزایش یابد، اشاره كرد: بانك ملی ایران باید در كنار قدمت تاریخی، افتخاراتی دیگر مانند پیشتازی در پیاده سازی طرح های نوین را نیز برای خود ایجاد كند. وزیر امور اقتصادی و دارایی به دستاوردهای ارائه شده توسط بانك ملی ایران در رویداد «ملی شو» اشاره نمود و اظهار داشت: آنچه نشان داده شد، حاكی از این است كه می توان بانكداری دیجیتال را به خوبی پیاده سازی كرد و از دستاوردهای جدید برای ارائه خدمات بانكی پیشرفته بهره برد. وی با تقدیر از خدمات مدیرعامل و هیات مدیره بانك ملی ایران برای تحولات به وجود آمده در این بانك، آنرا گامی رو به جلو خواند و خواهان این شد كه سرعت، دقت و كیفیت خدمات رسانی بیشتر از پیش افزایش یابد. در ابتدای این جلسه مدیرعامل بانك ملی ایران با ارائه گزارشی از عملكرد این بانك در سال گذشته، با اشاره به نقش بانك ملی ایران طی ۹۱ سال قبل در ساخت و توسعه زیربناهای كشور، اشاره كرد: در اقصی نقاط كشور، آثار عملكرد بانك ملی ایران قابل مشاهده بوده و این اقدامات تنها با تلاش بی دریغ كاركنان این بانك محقق شده است. محمدرضا حسین زاده، همین طور فاكتورهای عملكردی بانك طی سال قبل را مطلوب خواند و اظهار داشت: خوشبختانه در زمینه واگذاری اموال مازاد، خروج از بنگاهداری و نیز وصول مطالبات معوق، بانك ملی ایران پیشرو است و تلاش می نماییم اهداف و الزامات ابلاغی نهادهای بالادستی را بیشتر از پیش محقق سازیم. پیشگامی بانك ملی ایران در كمك به كسب و كارهای نو وی به تشكیل دو كارگروه برای اجرای حاكمیت شركتی و نیز پیاده سازی ایده اقتصاد هوشمند و بانكداری دیجیتال در این بانك اشاره نمود و اظهار داشت: با تدبیر وزیر امور اقتصادی و دارایی، هر دو سوژه به موازات هم در حال پیگیری است و بزودی عملیاتی خواهد شد. مدیرعامل بانك ملی ایران، تحول در كسب و كارها و نیز كمك به توسعه كسب و كارهای نو را دستاورد مهم بانكداری دیجیتال خواند و اظهار داشت: بانك ملی ایران در این زمینه ها پیشقدم بوده و محصولات خوبی نیز به این منظور طراحی و ارائه كرده است.
او همینطور به ضرورت افزایش سرمایه، تجدید ارزیابی دارایی ها و نیز تغییر نظام كارمزدی در سیستم بانكی اشاره و اشاره كرد: امیدواریم با همكاری دولت، وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانك مركزی این تغییرات پیاده سازی شود. حسین زاده به خدمات بانك ملی ایران در پول رسانی به اقصی نقاط كشور و نیز ارائه خدمات بانكی در شعب دور و نزدیك اشاره نمود و اظهار داشت: همه این خدمات با حداقل كارمزد یا سود نزدیك به صفر و در امتداد سیاست های دولت و نظام به مشتریان ارائه می شود. لزوم توجه ویژه به سود و زیان واحدها معاون امور بانكی، بیمه و شركت های دولتی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با اشاره به سابقه تاریخی و هویتی بانك ملی ایران، این بانك را یكی از سرمایه های مهم كشور خواند. عباس معمار نژاد با تاكید بر این كه مساله سود و زیان باید به دغدغه همه كاركنان بانك تبدیل گردد، اشاره كرد: باید برای برآورد هزینه و فایده همه واحدهای بانك، برنامه مدون وجود داشته باشد. او همینطور بر ضرورت پیگیری وصول مطالبات معوق و نیز رعایت نرخ سود مصوب در جذب سپرده ها اصرار كرد و اظهار داشت: كاهش شعب بانك ملی ایران با رعایت همه جوانب و ملاحظات، باید عملیاتی شود. نقش مثبت بانك ملی ایران در تثبیت بازار ارز معاون نظارتی بانك مركزی نیز در این نشست ضمن تقدیر از خدمات بانك ملی ایران كه روزانه به كشور و مردم ارائه می شود، نقش این بانك را در كمك به تثبیت بازار ارز، ویژه و ممتاز ارزیابی كرد. فرهاد حنیفی با بیان این كه تغییر ساختار بانك برای كنترل سود و زیان عملیات ها ضروری می باشد، اظهار داشت: خوشبختانه با ابلاغ های بانك مركزی و شورای پول و اعتبار، این روند در حال تحقق است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~