مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان: كودك شاد و امیدوار بهتر از كودك درس خوان است

مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان: كودك شاد و امیدوار بهتر از كودك درس خوان است

مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان: كودك شاد و امیدوار بهتر از كودك درس خوان است

به گزارش مدل كودك مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان اظهار داشت: كودكان باید آینده ای شاد و یك زندگی امیدبخش داشته باشند چونكه كودك شاد و امیدوار بهتر از یك كودك درس خوان است.

به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، فاضل نظری امروز ۱۳ مهر ۹۸ در آیین افتتاحیه هفته ملی كودك كه در اهواز برگزار شد، اظهار نمود: امروز همه مسؤولان كشور و همه دست اندركاران حوزه های اجرا باید به مقوله آینده توجه نمایند چونكه توجه به آینده میراثی است كه باید آنرا حفظ نماییم.

نظری بیان كرد: از امروز باید برای آینده خود فكر نماییم و در این زمینه برای ساختن آینده احتیاج به مصالح و منابع داریم چونكه تا زمانی كه در كشور نگاه یك نگاه عمومی و واقعی نباشد، اتفاقات خوبی نخواهد افتاد.

وی افزود: نفت، گاز و دیگر دارایی ها روزی به اتمام می رسند و اگر نیروی متخصص و منابع پرارزش انسانی نباشند هیچ كدام از آنها به كار نمی آیند. در این زمینه كودكان و نوجوانان هستند كه می توانند آینده كشور را بسازند.

نظری با اشاره به اینكه باید مجلس، دولت و دیگر اركان اجرایی كشور بدانند كه كودكان ارزشمندترین نیروهای كشور هستند، اظهار داشت: در هفته ملی كودك به دنبال آن هستیم تا اهمیت كودك را بعنوان یك دارایی عمومی مطرح نماییم.

این شاعر با اشاره به اینكه درس خواندن و توجه به مسایل درسی خوب است، اضافه كرد: كودكان باید آینده ای شاد و یك زندگی امیدبخش داشته باشند چونكه كودك شاد و امیدوار بهتر از یك كودك درس خوان است.

مدیرعامل كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان بیان كرد: اصلی ترین موانع برای بهبود وضعیت كودكان افكار ما است. بچه ها باید اخلاق و محبت را تمرین كنند. همینطور آنها باید از خود گذشتگی را تمرین كنند و بیاموزند.

وی با اشاره به اینكه كودكان باید كارگروهی را تمرین كنند، اظهار داشت: در كانون پرورش فكری كودكان رویكرد خویش را به سمت برگزاری مهرواره ها تغییر داده ایم تا دوستان در كنار هم باشند و به مهرورزی و دوستی برسند.

نظری اظهار داشت: آینده جایی است كه ما می توانیم با نگرش خود، آنرا تغییر دهیم. كودكان سرمایه های آینده ما هستند و بزودی پزشك و معلم و كارمندان و كارگران این كشور خواهند شد.

وی تصریح كرد: باید به كودكان صبوری و چشم پوشی و موفقیت عمومی را آموزش دهیم. باید امروز بعنوان یك رسالت همبستگی و وحدت را به كودكان خود بیاموزیم چونكه بسیاری دوست دارند كودكان دشمنی را آموزش ببینند.

او با اشاره به اینكه محیط زیست بعنوان یك امانت در اختیار ما است و باید آنرا به كودكان خود تحویل دهیم، اظهار داشت: بزرگسالان باید به این مسئله توجه نمایند تا آینده ای نیك برای كودكان رقم بخورد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~