پرداخت ۹۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به هنرمندان

پرداخت ۹۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به هنرمندان

پرداخت ۹۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه به هنرمندان

به گزارش مدل كودك بانك قرض الحسنه مهر ایران با همكاری صندوق اعتباری هنر به بیشتر از ۱۷۰۰ هنرمند تسهیلات قرض الحسنه به اعتبار ۹۰ میلیارد ریال پرداخت كرد.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، سقف وام های اعطایی از محل منابع بانك قرض الحسنه مهر ایران ۲۰۰ میلیون ریال بوده است و هنرمندان با معرفی صندوق اعتباری هنر، در سراسر كشور از این تسهیلات قرض الحسنه برخوردار شده اند.
همكاری میان بانك قرض الحسنه مهر ایران و صندوق اعتباری هنر به منظور تامین و رفع احتیاجات ضروری جامعه نویسندگان، روزنامه نگاران و هنرمندان از راه پرداخت وام های قرض الحسنه با كارمزد ۴ درصد از سال ۱۳۹۶ شروع شده است.
بانك مهر ایران اعلام آمادگی كرده درصورتیكه صندوق اعتباری هنر در تامین بخشی از منابع همكاری كند، با ایجاد هم افزایی و مشاركت به میزان معادل منابع صندوق به هنرمندان تسهیلات پرداخت كند.
طبق اعلام روابط عمومی بانك قرض الحسنه مهر ایران، این بانك در جهت برنامه های مسئولیت اجتماعی خود، برنامه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به هنرمندان را اجرا كرده و در این زمینه همكاری هایی را هم با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای اعطای تسهیلات قرض الحسنه به دانشجویان، كمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی برای پشتیبانی از مددجویان، بنیاد بركت برای پشتیبانی از اشتغال روستاییان و بنیاد مسكن برای پشتیبانی از مسكن روستایی داشته است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~