ضرورت بومی سازی وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها

ضرورت بومی سازی وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها

ضرورت بومی سازی وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها

به گزارش مدل كودك معاون استاندار لرستان اظهار داشت: بومی سازی وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها ضروری می باشد.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، محمود ثمینی در آیین تودیع و معارفه مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر ضرورت بومی سازی وظایف و راهبردی های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان ها تاكید كرد و اضافه كرد: در جهت تحقق سیاست های نظام و اهداف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید صرف نظر از اختلاف سلیقه ها و جریانات فكری و سیاسی، همگی پای كار باشیم.
وی اشاره كرد: بازسازی و تقویت سنن گذشتگان و همینطور پشتیبانی از اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر ازجمله مهم ترین این وظایف است كه باید در استان ها بومی سازی شده تا به توسعه همه جانبه بیانجامد.
ثمینی اشاره كرد: لرستان سرزمینی با فرهنگ غنی و گذشته ای درخشان است كه همواره برای پشتیبانی از نظام مقدس جمهوری اسلامی در صف اول قرار داشته و لازم است كه دولت هم صادقانه در خدمت رسانی به مردم این استان پاسخگوی این حمایت ها باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان افزود: ایجاد نشاط اجتماعی از مهم ترین برنامه های است كه باید توسط اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی صورت بپذیرد و امروز كه مدیریت این دستگاه اجرایی در استان به شخصی توانمند از بدنه این دستگاه سپرده شده، انتظار می رود این مهم به طورجدی پیگیری و اجرا شود.
وی بیان كرد: انتظار ما از مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان این است كه در تعامل سازنده با اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر لرستان زمینه های توسعه و تعالی فرهنگی استان را بیش ازپیش فراهم آورد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~