فراخوان ششمین جایزه تهران اعلام گردید

فراخوان ششمین جایزه تهران اعلام گردید

فراخوان ششمین جایزه تهران اعلام گردید

به گزارش مدل كودك دبیر جشنواره جایزه تهران خبر داد: ششمین جشنواره پژوهشی جایزه تهران برای تكریم و تقدیر از تهران پژوهان همزمان با هفته پژوهش برگزار می گردد.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، مهرشاد كاظمی – معاون فرهنگی و رسانه ای اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و دبیر جشنواره -، با بیان این كه در این جشنواره اندیشمندان، اساتید، تهران پژوهان، هنرمندان، دانشجویان و علاقمندان به شهر تهران حضور و همكاری دارند، اظهار نمود: محوریت این جشنواره را موضوعاتی مانند گردشگری، بافت تاریخی و محلات، میراث فرهنگی، صنایع دستی و باستان شناسی، اماكن مذهبی و علمی و فرهنگی و هنری، مشاهیر و مفاخر، آداب و رسوم در برمی گیرد.
او با اشاره به این كه جشنواره پژوهشی جایزه تهران امسال وارد ششمین دوره برگزاری خود می شود، تصریح كرد: این جشنواره پژوهشی در بخش های هنری (فیلم و عكس)، فرهنگی (كتاب و رساله و انتشارات)، رسانه (خبرنگاران و عكاسان خبری) و میراث معنوی فعال خواهد بود.
به نقل از وی، علاقمندان به شركت در جشنواره، آثار خویش را به نشانی بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران تا ۳۰ آبان می توانند بفرستند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~