مهر خبر می دهد ثبت نام طرح ملی مسكن با وجود اتصال اینترنت همچنان متوقف است

مهر خبر می دهد ثبت نام طرح ملی مسكن با وجود اتصال اینترنت همچنان متوقف است

مهر خبر می دهد ثبت نام طرح ملی مسكن با وجود اتصال اینترنت همچنان متوقف است

مدل كودك: با وجود آنكه اینترنت ثابت و تلفن همراه همه اپراتورها متصل شده، اما معاونت مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی همچنان ثبت نام طرح ملی مسكن را متوقف نگه داشته است.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، طرح ملی مسكن كه از ۱۸ آبان ماه امسال و حدود یك سال بعد از وعده وزیر راه و شهرسازی برای راه اندازی ۴۰۰ هزار واحد مسكونی و با عنوان برنامه اقدام ملی تولید و عرضه مسكن آغاز شد، از ۲۷ آبان ماه به سبب قطع اینترنت، متوقف گردید.
محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی و محمود محمودزاده معاون مسكن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی نیز بارها در طول مدتی كه اینترنت قطع بود، اعلام نمودند كه تا زمان كامل اتصال كامل اینترنت، این ثبت نام عقب می افتد. این در حالیست كه وزیر راه و شهرسازی در حاشیه جلسه تقدیر از كارگزاران حج تمتع ۹۸ در ایران ایر در جمع خبرنگاران اعلام نموده بود ثبت نام طرح ملی مسكن تا اختتام آذرماه انجام می شود. همین طور اسلامی از ادامه ثبت نام ها تا اختتام امسال و نیز ایجاد ظرفیت جدید در شهرهایی كه تقاضا بالا باشد و در روزهای ثبت نام، سقف ثبت نامی در آن شهر پُر شده باشد، با استفاده از مكانیزم تأمین زمین جدید در این شهرها، آگاهی داده بود. با عنایت به اینكه روز گذشته استان خوزستان بعنوان آخرین استانی كه اینترنت ثابت و همراه آن متصل شد و از طرف دیگر، زمان برای اجرای این طرح و تكمیل پروسه ساخت و ساز كه برمبنای اعلام دولت، مقرر است تا ۱۴۰۰ این تعداد واحد راه اندازی شود، بنظر می رسد وزارت راه و شهرسازی باید هر چه سریعتر ثبت نام متقاضیان را آغاز كند. هم اكنون اینترنت صرفا در استان سیستان و بلوچستان متصل نشده كه این استان در ثبت نامی های پیش از قطعی اینترنت قرار داشت و زمان ثبت نام متقاضیان دریافت واحد مسكونی در طرح ملی مسكن در این استان به انتها رسیده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~