فروش فوری و اعتباری پراید ۱۳۱ برای تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها

فروش فوری و اعتباری پراید ۱۳۱ برای تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها

فروش فوری و اعتباری پراید ۱۳۱ برای تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها

مدل كودك: گروه خودروسازی سایپا با هدف تنظیم بازار و حذف نقش واسطه ها از بازار، طرح فروش فوری و اعتباری سایپا ۱۳۱ را از ساعت ۱۰ بامداد فردا دوشنبه، یازدهم آذر اجرا می كند.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر به نقل از ساپیا، طرح فروش فوری این محصول سایپا با هدف افزایش عرضه و كاهش قیمت در بازار آزاد انجام می شود. در این طرح فروش فوری و اعتباری، سایپا ۱۳۱ به قیمت ۳۷۵ میلیون ریال عرضه می شود كه ۴۰ میلیون ریال از آن در چارچوب تسهیلات با بازپرداخت یك ساله صورت خواهد گرفت.
تسهیلات ۴۰ میلیون ریالی با دو هدف اجرا می شود، هدف اول ایجاد زمینه برای مشاركت هموطنان با توان مالی كمتر در این طرح است، ضمن اینكه محصولات عرضه شده در این طرح فروش تا یكسال در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می مانند تا از این طریق خودرو صرفاً به مصرف كننده واقعی فروخته شود و از نقش آفرینی واسطه ها جلوگیری شود.
براساس اعلام سایپا، عرضه محصولات این گروه خودروسازی همچون پراید با هدف تنظیم و كاهش التهابات كاذب بازار و حذف دلالان، در هفته های آتی نیز ادامه خواهد داشت.
گروه خودروسازی سایپا برای كاهش نقش واسطه ها در بازار و فروش خودرو به مشتری واقعی، تمهیداتی نیز اندیشیده و در این طرح فروش اجرا كرده است؛ همچون اینكه به هر كد ملی تنها یك دستگاه خودرو فروخته خواهد شد و كسانی كه در ۱۸ ماه گذشته در یكی از طرح های فروش سایپا شركت كرده باشند نیز نمی توانند در این طرح ثبت نام كنند.
همچنین ثبت نام برای افراد زیر ۱۸ سال امكان پذیر نیست و كدپستی ثبت نام كننده و كد نمایندگی انتخابی توسط مشتری نیز باید در یك استان باشد.
از سوی دیگر و با عنایت به تسهیلات یك ساله در نظر گرفته شده برای این طرح، خودرو تا یكسال در رهن گروه خودروسازی سایپا باقی می ماند و امكان تسویه قبل از موعد و فك رهن به هیچ عنوان میسر نخواهد بود. درانتها از هموطنان عزیز دعوت می شود ضمن پرهیز از سرمایه گذاری با هدف كسب سود در حوزه خودرو، برای خرید خودروی مورد نیاز خود به هیچ وجه به دلالان و واسطه هایی كه با سوء استفاده از شرایط موجود نسبت به افزایش غیرطبیعی قیمت ها اقدام نموده اند بازگشت نكرده و محصولات را برای مصرف نهایی طبق قیمت مصوب از مبادی رسمی و بوسیله سایت اینترنتی خودروسازان ثبت نام و خرید كنند.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~