مهر خبر می دهد ازسرگیری ثبت نام طرح ملی مسكن از شنبه

مهر خبر می دهد ازسرگیری ثبت نام طرح ملی مسكن از شنبه

مهر خبر می دهد ازسرگیری ثبت نام طرح ملی مسكن از شنبه

مدل كودك: در صورتیكه مدیركل برنامه ریزی و اقتصاد مسكن وزارت راه و شهرسازی از آغاز مجدد ثبت نام طرح ملی مسكن از روز جاری آگاهی داده بود، معاون مسكن این وزارت، زمان بازگشایی سامانه را ۱۶ اذر اعلام نمود.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، آغاز مجدد ثبت نام طرح ملی مسكن بعد از اتصال كامل اینترنت در همه استانها در آخرین روز هفته گذشته، قرار بود از امروز چهارشنبه ۱۳ آذر صورت گیرد كه به شنبه ۱۶ آذر موكول شد.
در این طرح كه مقرر است ۴۰۰ هزار واحد مسكونی شامل ۲۰۰ هزار واحد در شهرهای جدید، ۱۰۰ هزار واحد در شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر از طرف بنیاد مسكن و ۱۰۰ هزار واحد در بافت های فرسوده راه اندازی شود، متقاضیان می بایست متأهل یا سرپرست خانوار یا خودسرپرست بالای ۳۵ سال باشند؛ همین طور از سال ۱۳۸۴ به بعد در سامانه سازمان ثبت اسناد واملاك، نام آنها تحت عنوان مالكیت به ثبت نرسیده باشد و از شروع انقلاب تا كنون از مزایای خدمات دولتی در اختصاص وام مسكن، زمین یا مسكن رایگان (یارانه ای) برخوردار نشده باشند.
حائزان شرایط می توانند از روز شنبه ۱۶ آذر با مراجعه به سامانه tem.mrud.ir برای ثبت نام در این طرح اقدام نمایند تا بعد از غربالگری برمبنای قانون ساماندهی تولید و عرضه مسكن، در فهرست مشمولان قرار گیرند. ال و بختیاری، خوزستان و كرمانشاه از شنبه ۱۶ آذر از سر گرفته می شود.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~