واكنش مجمع صنفی ناشران آثار موسیقی به حذف معافیت های مالیاتی

واكنش مجمع صنفی ناشران آثار موسیقی به حذف معافیت های مالیاتی

واكنش مجمع صنفی ناشران آثار موسیقی به حذف معافیت های مالیاتی

به گزارش مدل كودك مجمع صنفی ناشران آثار موسیقی ایران با انتشار متنی از تلاشهای وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیشگیری از حذف معافیت های مالیاتی اصحاب و فرهنگ قدردانی كردند.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، اعضای مجمع صنفی ناشران آثار موسیقی ایران با انتشار متنی از تلاشهای سید عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای پیشگیری از حذف معافیت های مالیاتی اصحاب و فرهنگ قدردانی كردند.
در متن اعضای مجمع صنفی ناشران آثار موسیقی ایران آمده است:
«به نام آنكه از شدت روشنایی، پنهان است
جناب آقای دكتر سید عباس صالحی/ وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی
با سلام
همانگونه كه مستحضر هستید، چندی نیست كه جامعه موسیقی از پس لرزه های تصویب قانون «ده درصد» رهایی یافته و بدین امید كه سال آینده این طرح از لایحه دولت حذف می شود، خویش را خوشنود جلوه می دهد كه به ناگاه مبحث حذف معافیت های مالیاتی سر باز كرد. بدون شك این حركت در جهت همان زخم گذشته است كه اینك به چرك نشسته و لازم به توضیح نیست كه اگر این پیشنهاد به بار می نشست، هنر موسیقی با صدایی رسا غزل خداحافظی را می خواند.
بدین وسیله مجمع صنفی تولیدكنندگان آثار موسیقی از تیزبینی و درایت حضرتعالی و تلاش هایتان در استمرار معافیت های مالیاتی فعالان حوزه موسیقی، قدردانی می كند. توقع بر آن است كه همواره مددرسان اهل هنر بعنوان سكان دار این كشتی پُرتلاطم باشید و تا چنان باشد دست گرم شما را به یاری می فشاریم و سپاسگزار توجه تان خواهیم بود.
شما با عنایت و پیگیری بر این موضوع، نشان دادید كه «بر مدارهمدلی »بودن تنها راه رستگاری در این عرصه ست و ما هم بر همین اعتقاد خواهیم ماند. گامهایتان استوار و دستانتان یاری گر باد.
با احترام و تحیتی باردیگر / مجمع صنفی ناشران آثار موسیقی»
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، نهم آذر ماه امسال وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به دنبال انتشار اخباری در خصوص حذف معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، طی نامه هایی جداگانه به معاون اول رئیس جمهور، رئیس دفتر رئیس جمهور و وزیر امور اقتصادی و دارایی، خواهان استمرار معافیت مالیاتی اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شد.
پس از آن بود كه اعلام شد، طبق دستور رئیس سازمان برنامه و بودجه، فعالیتهای انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری در لایحه بودجه سال آینده مشمول معافیت ۱۰۰ درصدی مالیاتی شدند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~