چهار اصل برای نگهداری از دارایی و پول

چهار اصل برای نگهداری از دارایی و پول

چهار اصل برای نگهداری از دارایی و پول

به گزارش مدل كودك هك شدن حساب ده میلیون شهروند ایرانی نشان داده است كه ما شهروندان هم بعنوان مصرف كننده مسؤلیت داریم تا حواس خویش را جمع نماییم و خطرات احتمالی را كه در دنیای مجازی در كمین پول ما است را بشناسیم.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، بر مبنای اخباری كه همین اواخر در رسانه های داخلی انتشار یافت، حساب بیشتر از ده میلیون شهروند ایرانی هك شده و در یك عمل فیشینگی پول آنها از حسابشان به سرقت رفته است.
این واقعه‌ی دردناك بیشتر از پیش نشان داده است كه ما شهروندان هم بعنوان مصرف كننده مسؤلیت داریم تا حواس خویش را جمع نماییم و خطرات احتمالی را كه در دنیای مجازی در كمین پول ما است را بشناسیم.
هرچند كه بانك ها از امنیت بالایی برخوردار می باشند ولی این مورد از مسؤلیت ما كم نمی كنند.
پس مسؤلیت ما چیست؟
۱. اطلاعات حساب خویش را به هر كسی ندهید و پیش از ثبت اطلاعات خود در فضای مجازی، مطمئن شوید كه در سایت درست قرار دارید.
۲. به صورت مرتب حساب خویش را چك كنید، ترجیحاً به صورت حضوری در بانك.
۳. اگر در حساب خود با موردی نامفهوم برخورد كردید، فوراً به بانك مراجعه نموده و مساله را پیگیری كنید.
۴. اگر از حساب شما پولی سرقت یا فیشینگ شده، این حق شما است كه شكایت كنید تا مسؤلین مرتبط خسارت وارده را جبران كنند. هرچقدر كه مبلغ سرقت شده بیشتر باشد، شما مبلغ بیشتری را می توانید بعنوان خسارت مطالبه كنید.
به گزارش ویرلن، به دنبال هك شدن حساب های بیشتر از ده میلیون ایرانی، گروه cafeghanoon۹۸.com متشكل از تعدادی از حقوق دانان و وكیلان برجسته، خدمات خویش را توسعه می دهد.
شما شهروندان گرامی برای هر سؤال یا نگرانی كه دارید، می توانید با ما تماس بگیرید و ما مجانی به شما مشاوره می دهیم و به سؤالات شما پاسخ می دهیم. اگر مبلغی از حساب شما سرقت شده، وكیلان ما در كنار شما هستند و شما را در روند مطالبه‌ی خسارت خود از بانك همراهی می كنند.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~