ویرایش نیتیو چیست؟

ویرایش نیتیو چیست؟

ویرایش نیتیو چیست؟

به گزارش مدل كودك تاكنون به این فكر كرده اید كه كاش جایی بود تا ویرایش نیتیو مقالات انگلیسی را به خوبی و با كیفیت بالا انجام دهد؟

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، امروزه پیدا كردن یك مؤسسه ویرایش نیتیو انگلیسی مطمئن یكی از چالش هایی است كه نمی توان نادیده گرفت چونكه این كار بسیار فنی و دشوار است. مؤسسه لینگالاین از پیشگامان این امر است كه توانسته با تكیه به علم این كار، ویرایش نیتیو را تبدیل به اصلی ترین خدمت مؤسسه خود كند و این تضمین را برای مشتریان خود دارد كه هیچ مقاله ای به علت مشكلات و نقص فنی ویرایش ریجكت نخواهد شد. در ادامه با خدمات این وب سایت آشنا خواهیم شد. ویرایش نیتیو چیست؟
ویرایش نیتیو مقاله نوعی ویراستاری است كه یك یا دو متخصص زبان شناس انگلیسی كه به صورت كامل و نیتیو به این زبان تسلط دارند كار ویراستاری مقاله انگلیسی شما را به عهده می گیرند و مزیت اصلی این نوع ویرایش این است كه چه از لحاظ ساختاری و چه از لحاظ دستوری متن انگلیسی مورد بازنگری قرار می گیرد. این امر كمك می نماید كه بتوان مقاله را به راحتی در مجلات معتبر علمی به چاپ رساند كه استانداردهای مختلف نگارشی را برای چاپ مقالات دارند.
یكی از اصلی ترین كارهایی كه روی هر مقاله انگلیسی باید صورت گیرد ویرایش نیتیو است كه می تواند یك متن كاملاً خارج از اصول نگارشی را به بهترین شكل تغییر داده و تبدیل به یك مقاله فاخر كند. این دقیقاً كاری است كه مؤسسه ویرایش نیتیو لینگالاین برای شما و مقاله شما انجام می دهد. تیم لینگالاین تضمین می نماید كه سرویس ویرایش متن انگلیسی این مؤسسه تمامی ایرادات نگارشی موجود در متن شما را ویراستاری می كند. لینگالاین برای هر مقاله شما گواهی ویرایش نیتیو معتبری در نظر می گیرد كه شناسه دار و قابل استعلام از كشور انگلیس است و این اعتبار مقاله شما را دو چندان خواهد نمود و شانس پذیرش مقاله شما در ژورنال مورد نظر را بسیار بالاتر خواهد برد.
از مزیت های دیگری كه لینگالاین دارد این است كه تا زمان پذیرش، متن مقاله شما را گارانتی می كند تا شما با خیالی راحت به دیگر مسائل مقاله خود بپردازید. در نتیجه تا زمان پذیرش مقاله انجام اصلاحات نگارشی برای شما مجانی خواهد بود.
نكته جالب و حائز توجه این است كه این مجموعه برای بالا بردن كیفیت ویرایش متن انگلیسی شما از دو ویراستار استفاده می نماید تا بتواند بالاترین كیفیت ویرایش نیتیو را برای شما فراهم آورد. همینطور پس از انجام ویراستاری نیتیو متن شما به صورت كامل بازنگری خواهد شد تا از تمامی ایرادات ویرایشی به دور باشد. در طول مدت انجام فرایند ویرایش، مشتری با ویراستار متن در ارتباط خواهد بود و می تواند تمامی نكاتی كه مد نظر دارد را به وی انتقال بدهد تا تعامل متقابلی بین آنها برقرار شود و خواسته مشتری تا حد بسیار زیادی به صورت كامل انجام گردد.
از دیگر مزایای مجموعه لینگالاین تعهد در انجام بموقع و سریع كار ویرایش نیتیو مقاله است كه خاطر شما را تا حد بسیار زیادی از بابت زمان انجام این ویرایش آسوده می كند. در نتیجه كارشناسان این مجموعه، كار ویراستاری متون شما را درست در زمانی كه به شما وعده داده اند تحویل خواهند داد و این مزیتی است كه برای زمان های بحرانی می توان بسیار روی آن حساب كرد. همینطور در زمان تحویل متن مورد نظر شما فایل ترك چنچ هم ارسال می شود كه در واقع به شما نشان داده است كه متن شما در چه وضعیتی قرار داشته است و پس از ویرایش نیتیو مقاله به كجا رسیده است. بدین سان شما می توانید ببینید كه دقیقاً در چه قسمت هایی ایرادات نگارشی داشته اید.
یك قابلیت كاربردی كه لینگالاین در اختیار شما قرار می دهد امكان انتخاب شیوه نگارش مورد نظر شما است كه آمریكایی یا بریتانیایی باشد. این توانایی در مواقعی كه شما می خواهید دقیقاً بر مبنای خواسته های ژورنال مورد نظر خود مقاله ای را چاپ كنید كاربرد به سزایی دارد.
ویرایش نیتیو لینگالاین، در كنار كیفیت بالا، قیمتی مناسب و رقابتی هم دارد. با عنایت به اینكه پرداخت هزینه ویرایش نیتیو با ارز خارجی انجام می شود، سعی شده تا با در نظر گرفتن حداقل سود ممكن قیمت گذاری صورت گیرد.
بررسی سرقت ادبی مقالات چگونه است؟
مورد دیگری كه برای چاپ مقاله باید به آن توجه گردد سرقت ادبی است. تصور كنید كه شما در نظر دارید تا مقاله ای را در نشریه معتبری چاپ كنید، نخستین نكته ای كه حائز اهمیت می باشد بررسی سرقت ادبی مقاله است و پیش از اینكه شما مقاله ای را برای داوری ارسال كنید حتما باید از اصالت متن خود مطمئن شوید. شما به كمك سرویس نرم افزاری آیثنتیكیت كه از سایت لینگالاین دریافت می كنید خواهید توانست به صورت سطر به سطر تشابه متنی مقاله خویش را بررسی كنید. گزارشی در چارچوب یك فایل پی دی اف به شما عرضه می شود كه در آن قسمت های كپی شده و فهرست منابع استفاده شده مشخص شده است. در نتیجه، شما تمامی مواردی كه به ضرر انتشار مقاله خود است را به راحتی پیدا كرده و می توانید آنها را حذف یا بازنویسی نمائید.
مجموعه لینگالاین با گردهم آوردن تعداد زیادی متخصص در امر ویرایش نیتیو و عرضه بهترین چاره ها برای ویراستاری دقیق متون انگلیسی توانسته است افتخارات بسیاری را كسب كند و مقالات گوناگونی به كمك این مجموعه در مجلات معتبر جهانی به چاپ رسیده اند. برای شروع فرایند همكاری با این مجموعه می توانید با كارشناسان این سایت در ارتباط باشید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~