آیت الله محمدی ری شهری در منزل شهید وحید زمانی نیا حضور یافت

آیت الله محمدی ری شهری در منزل شهید وحید زمانی نیا حضور یافت

آیت الله محمدی ری شهری در منزل شهید وحید زمانی نیا حضور یافت

به گزارش مدل كودك تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع)، ظهر امروز ۱۸ دیماه با حضور در منزل شهید وحید زمانی نیا از شهدای حادثه تروریستی آمریكا در كشورعراق، به خانواده ایشان تبریك و تسلیت گفت.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، آیت الله محمدی ری شهری در این دیدار كه تعدادی از روحانیون و مسؤلان آستان مقدس و همینطور رئیس بنیاد شهید شهرستان ری هم وی را همراهی می كردند، باپدر، مادر و همسر شهید دیدار و گفت و گو كرد.
عضو مجلس خبرگان رهبری در این دیدار بیان نمود: كه این شهید بزرگوار افتخار خانواده، افتخار مردم شهرری و افتخار مردم ایران است.
آیت الله محمدی ری شهری اظهار نمود: شهید زمانی نیا، به همراه سیدالشهدای جبهه مقاومت به فوز عظیم شهادت رسید و بی گمان خون این شهید و شهدای گرانقدر دیگر حادثه اخیر، درخت انقلاب را بارورتر و مستحكم تر می كند و باعث وحدت و انسجام بیشتر اقشار مختلف مردم شده است.
بر طبق این گزارش، نماز ظهر و عصر به امامت آیت الله محمدی ری شهری در منزل شهید وحید زمانی نیا اقامه شد.
ویژه برنامه گرامیداشت یاد و خاطره سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس، شهید وحید زمانی نیا و همرزمان شهیدشان امروز از ساعت ۱۴ با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین كشوری و لشكری در مصلای بزرگ بارگاه ملكوتی حضرت عبدالعظیم(ع) برگزار میشود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~