تسهیلات فرانچایز افق كوروش ۵۰۰ میلیون تومان شد

تسهیلات فرانچایز افق كوروش ۵۰۰ میلیون تومان شد

تسهیلات فرانچایز افق كوروش ۵۰۰ میلیون تومان شد

مدل كودك: شركت فروشگاه های زنجیره ای افق كوروش با هدف رونق كسب و كار در كشور، سقف تسهیلات دریافت نمایندگی از این شركت را به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش داد.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، به نقل از شركت فروشگاه های زنجیره ای افق كوروش، به دنبال استقبال علاقمندان و متقاضیان عزیز از دریافت نمایندگی، این شركت بعنوان بزرگترین شركت اعطا كننده ی فرانچایز (نمایندگی) در ایران با هدف رونق كسب و كار، شرایط ویژه ای را برای فرانچایزگیرندگان در نظر گرفته است.
در ششمین سالگرد تأسیس شركت فروشگاه های زنجیره ای افق كوروش، سقف دریافت تسهیلات فرانچایز برای واجدین شرایط از ۳۰۰ میلیون تومان به ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا كرد.
این تسهیلات پنج ساله و بدون بهره است و متقاضیان دریافت نمایندگی از افق كوروش بعد از تأیید ملك كارشناسی شده، تكمیل مدارك و ارائه وثیقه می توانند نسبت به دریافت این تسهیلات بمنظور خرید تجهیزات و راه اندازی شعبه اقدام نمایند.
فرانچایزگیرندگان و پرسنل آنها قبل از راه اندازی فروشگاه، دوره های آموزشی نظریه و عملی رایگان شركت را طی خواهند نمود و بعد از افتتاح شعبه جهت تكمیل آموزش ها به هزینه شركت از حضور یك سرپرست مربی اعزامی به فروشگاه نیز بهره مند خواهند شد و همین طور پشتیبانی فنی از فروشگاه ها با كمك نیروی انسانی متخصص و مجرب شركت انجام می پذیرد.
تأمین مستمر مرغوبترین كالاها با بیشترین تخفیفات ممكن به شعبه و تقبل مالیات بر ارزش افزوده تمامی كالاها برعهده شركت فروشگاه های زنجیره ای افق كوروش است. همین طور تبلیغات تلویزیونی و محیطی گسترده، برگزاری جشنواره ها و قرعه كشی های متنوع و خدمات باشگاه مشتریان با هزینه شركت انجام می شود.
شایان توجه است؛ شراكت منصفانه و سودآوری مناسب و متناسب با عملكرد فرانچایزگیرندگان افق كوروش سبب رشد چمشگیر شعب فرانچایز شده به طوریكه الان در دو سال اخیر بیشتر از ۷۰۰ شعبه افق كوروش به صورت فرانچایز در كشور راه اندازی گردیده است.
علاقمندان جهت كسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت شركت فروشگاه های زنجیره ای افق كورش به آدرس www.okcs.com صفحه فرانچایز مراجعه كرده و در صورت دارا بودن شرایط مذكور، از همان قسمت درخواست خودرا ثبت نمایند.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~