حضور وزیر فرهنگ در تشییع شهدای سانحه هواپیمایی در اصفهان

حضور وزیر فرهنگ در تشییع شهدای سانحه هواپیمایی در اصفهان

حضور وزیر فرهنگ در تشییع شهدای سانحه هواپیمایی در اصفهان

به گزارش مدل كودك وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به نمایندگی از هیأت دولت در مراسم خاكسپاری برخی از شهدای سانحه هواپیمای اوكراینی كه در اصفهان برگزار شد، حضور یافت.
به گزارش مدل كودك به نقل از روابط عمومی اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان، سیدعباس صالحی به نمایندگی از هیأت دولت بعدازظهر پنجشنبه (۲۶ دی) در مراسم خاكسپاری شهدای سانحه هوایی اوكراینی شركت كرد.
آیت الله طباطبایی نژاد (نماینده ولی فقیه در اصفهان و امام جمعه اصفهان)، عباس رضایی (استاندار)، حیدر قاسمی (معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری) و حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی انصاری (مدیركل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان) از دیگر مسؤلان استانی حاضر در این مراسم بودند.
همینطور همایون امیرزاده (رئیس مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارشاد) و علی غیاثی (مدیركل امور هماهنگی استان های وزارت ارشاد) هم در این سفر صالحی را همراهی كردند.
این مراسم در راه میدان فیض تا گلزار شهدای اصفهان با حضور جمع كثیری از مردم اصفهان همراه با مرثیه سرایی مداحان و شعارهایی ضد استكبار جهانی برگزار گردید.
حضور و سخنرانی در آیین پایانی كنگره بازخوانی ابعاد شخصیتی امیرالمومنین امام علی (ع) و دیدار با دو هنرمند نگارگر اصفهانی از دیگر برنامه های سفر یك روزه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اصفهان بود.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~