همراه اول موفق به كسب رتبه یك دربهره وری كل عوامل ارتباطات شد

همراه اول موفق به كسب رتبه یك دربهره وری كل عوامل ارتباطات شد

همراه اول موفق به كسب رتبه یك دربهره وری كل عوامل ارتباطات شد

به گزارش مدل كودك همراه اول در بیست و دومین رتبه بندی شركت های برتر ایران، در بهره وری كل عوامل گروه ارتباطات و مخابرات رتبه اول را به دست آورد.
به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، به نقل از شركت ارتباطات سیار ایران، بامداد روز یكشنبه ۲۹ دیماه، در مراسمی كه با حضور مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی، مدیر مركز رتبه بندی شركت های برتر و دبیر همایش و تعدادی از مسؤولان كشوری و مدیران بنگاه های اقتصادی كشور در مركز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد، اسامی شركت های برتر ایران اعلام و از مدیران برخی از این شركت ها تقدیر گردید. در این ارزیابی، شركت های برتر بر مبنای شاخص هایی همچون «بیشترین فروش»، «بیشترین سودآوری»، «بالاترین ارزش بازار»، «بالاترین ارزش افزوده»، «بیشترین دارایی»، «بالاترین اشتغال زایی»، «بالاترین بهره وری كل عوامل» معرفی گشتند. بر این اساس، شركت ارتباطات سیار ایران در میان پانصد شركت برتر ایران از نظر شاخص «بیشترین فروش» رتبه هفدهم را به دست آورد و هلدینگ همراه اول در گروه «ارتباطات و مخابرات» از نظر شاخص «بهره وری كل عوامل» موفق به كسب رتبه نخست شد.
همینطور از شركت های وابسته به شركت ارتباطات سیار ایران، شركت نقش اول كیفیت (ناك) موفق شد رتبه سوم در شاخص «بیشترین فروش» را در گروه «ارتباطات و مخابرات» كسب كند. سازمان مدیریت صنعتی ایران، بعنوان تنها متولی رسمی و معتبر ارزیابی صنایع كشور، از سال ۱۳۷۷ مبادرت به رتبه بندی شركت های برتر ایران كرده و بیست و دومین رتبه بندی صورت گرفته بر مبنای عملكرد سال ۱۳۹۷ شركت ها بوده است. سازمان مدیریت صنعتی هدف از رتبه بندی شركت های برتر ایران را «معرفی شركت های برتر ایران بر مبنای رتبه بندی IMI۱۰۰»، «گردهمایی مدیران ارشد شركت های دولتی و خصوصی كشور با هدف افزایش سطح همكاریهای فی مابین»، «ایجاد زمینه برای تعامل بیشتر مدیران و سیاست گذاران اقتصادی كشور با مدیران بنگاه های اقتصادی»، «گسترش رقابت بین بنگاه های اقتصادی»، «شفاف سازی فضای كسب و كار» عنوان كرده است. این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~