اعلام برنامه های هفته هنر مقاومت

اعلام برنامه های هفته هنر مقاومت

اعلام برنامه های هفته هنر مقاومت

مدل كودك: معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با بیان این كه شهدا شمع محفل بشریت و قلب تپنده تاریخ هستند، به بیان تشریح برنامه های هفته هنر مقاومت این دفتر پرداخت.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، به نقل از دفتر تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مهدی علیزاده در آیین شب شعر «قسم به قاصم» كه در امتداد برنامه های هفته هنر مقاومت دفتر تبلیغات اسلامی و پاسداشت شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و همراهان شهیدشان با شعر خوانی اساتید و شعرای طراز اول حوزه علمیه برگزار شد، اظهاركرد: در امتداد احساسات بی نظیری كه در سطح دنیا همگان را در به پا خواستن ملت غیور و قدرشناس و مجاهد پرور ایران اسلامی و عراق عزیز در تكریم و تعزیز این شهدای بزرگوار به شگفت واداشت، كوشیدیم برای این كه زبان فصیح و بلیغ هنر بتواند ترجمان این احساسات و عواطف باشد و این افكار عمیقی كه در این ایام شكل گرفت، جوشید و خروشید، خدمت گذاری و فضاسازی نماییم.
وی اظهار داشت: در این راستا، هفته هنر مقاومت را در معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی طراحی كردیم كه از ۲۲ دی ماه این رویداد فرهنگی را با اكران فیلم «۲۳ نفر» آغاز كردیم و این فیلم اثری بود كه شهید سلیمانی با حضور در پشت صحنه این فیلم، از نزدیك شاهد تولید این فیلم شد و از عوامل تقدیر كرده بود كه بعد از اكران فیلم در این هفته در نشستی با حضور عوامل ساخت این اثر به تحلیل این فیلم پرداخته شد.
معاون فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی اشاره كرد: از دیگر برنامه های هفته هنر مقاومت این دفتر، كارگاه خوشنویسی و هنرهای تجسمی بود كه ۲۳ دی ماه برگزار شد و در این كارگاه به هنرهای خوشنویسی، تصویرسازی، نگارگری و نقاشی در زمینه مقاومت پرداخته شد و مورد استقبال خوب جامعه هنرمندان استان خصوصاً هنرمندان، هنرجویان و اساتید حوزوی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در این آیین شب شعر در خدمت اساتید بزرگ و نام آور آیینی، حماسی و مقاومت كشور و همین طور در خدمت سردار پرافتخار آقای الماسی و حجت الاسلام والمسلمین میرزامحمدی هستیم.
علیزاده اظهاركرد: دیگر برنامه هفته هنر مقاومت، پنجشنبه ۲۶ دی ماه برگزار می گردد كه رویداد معرفی، رونمایی و بررسی كتاب منتخب مقاومت را خواهیم داشت.
وی با بیان این كه شهدا شمع محفل بشریت و قلب تپنده تاریخ هستند، اشاره كرد: ان شاءالله این شهدای شاهد، كار ما را امضا و ما را دعا كنند تا مثل خودشان بتوانیم نقش دوران ساز خودمان را در ادامه بخشیدن به جریان بزرگ عاشورایی تاریخ ایفا نماییم.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~