با تصویب مجلس كلیه مراحل خدمات تهیه و تولید فعالیتهای هنری از مالیات معاف شد

با تصویب مجلس كلیه مراحل خدمات تهیه و تولید فعالیتهای هنری از مالیات معاف شد

با تصویب مجلس كلیه مراحل خدمات تهیه و تولید فعالیتهای هنری از مالیات معاف شد

به گزارش مدل كودك نمایندگان مجلس شورای اسلامی كلیه مراحل خدمات تهیه، تولید، پخش و عرضه فیلم، سریال، موسیقی و تئاتر را از پرداخت مالیات و عوارض معاف كردند.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس بخش خدمات ماده ۹ لایحه مالیات بر ارزش افزوده را بررسی نموده و چندین بند از آنرا به تصویب رساندند.
برپایه یكی از بندهای این ماده خدمات زینك، چاپ و انتشار روزنامه شامل كاغذی یا الكترونیكی، چاپ كتاب، نشریه و خدمات نشر و توزیع آنها و هرگونه تبلیغات در روزنامه ها و نشریات به استثنای موسسات كمك آموزشی و كنكور از پرداخت مالیات و عوارض معاف شدند.
برپایه بندی دیگر از این ماده كلیه مراحل خدمات تهیه، تولید، پخش و عرضه فیلم، سریال و موسیقی و تئاتر از پرداخت مالیات و عوارض معاف می باشند.
برپایه بندی دیگر از این ماده خدمات مالی و اعتباری اعطای تسهیلات توسط صندوق های حمایتی، ضمانت صادرات، سرمایه گذاری، بیمه ای و پژوهش و فناوری كه به باعث قانون یا با مجوز قانون تاسیس شده یا می شوند در قالب اساسنامه آنها از پرداخت مالیات و عوارض معاف می باشند.
برپایه بندی دیگر از این ماده خدمات انتشار و نقل و انتقال سهام حق تقدیم، سهم الشركه و سایر اوراق بهادار مبحث بند ۲۴ ماده یك قانون بازار اوراق بهادار جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۳۸۴.۹.۱ با اصلاحات بعدی از پرداخت مالیات و عوارض معاف شدند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~