مسابقه ملی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر در قم

مسابقه ملی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر در قم

مسابقه ملی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر در قم

به گزارش مدل كودك ایسنا/قم مسابقه ملّی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر تا آخر بهمن ماه در قم برگزار می گردد.
مسابقه ملّی كتابخوانی امر به معروف و نهی از منكر از كتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منكر» تا آخر بهمن ماه برگزار می گردد.
این مسابقه با هدف ترویج فریضه فراموش شده به صورت پایه ای است و علاقمندان به این مورد جهت دریافت نسخه الكترونیك كتاب و شركت در مسابقه می توانند به سامانه مسابقات الكترونیك كتابخوانی نهاد كتابخانه های عمومی كشور به نشانی www.samakpl.ir رجوع نمایند.
مسابقه مذكور به صورت چهارگزینه ای و الكترونیك است كه پوستر مسابقه هم از راه شبكه دولت برای مسؤلان، مدیران و كارشناسان محترم روابط عمومی ادارات استان برای اطلاع رسانی و مشاركت حداكثری مردم در ارسال شده است.
جوایز درنظرگرفته شده برای برگزیدگان این مسابقه هم شامل ۱۲ كمك هزینه سفر به عتبات عالیات، ۲۴ كمك هزینه سفر به مشهد مقدس و ۳۱۳ كارت هدیه نقدی (به ارزش یك میلیون ریال) است.
كتاب «فرهنگ مختصر امر به معروف و نهی از منكر» توسط گروهی از مولفان در انتشارات مهرسا، در ۹۶ صفحه و پنج بخش كلی به زیور طبع آراسته شده است كه مهم ترین مباحث مطرح شده در حوزه امر به معروف و نهی از منكر را عرضه كرده است.
این بخش ها شامل «آیاتی از قرآن كریم»، «چهل حدیث از معصومین»، «امر به معروف و نهی از منكر از دیدگاه امام خمینی»، «امر به معروف و نهی از منكر از دیدگاه امام خامنه ای»، «قانون پشتیبانی از آمران به معروف و ناهیان از از منكر» هستند.
كتابچه حاضر مجموعه مختصری از حكمت های مندرج در قرآن كریم، احادیث معصومین علیهم السلام و بیانات امام خمینی(ره) و آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)، بدون حاشیه ای از هیچ نویسنده ای است. هدف از تهیه این مجموعه آشنایی عموم مردم فرهنگ خواندن متون اصیل است.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~