بهترین تورهای مسافرتی در تعطیلات نوروز

بهترین تورهای مسافرتی در تعطیلات نوروز

بهترین تورهای مسافرتی در تعطیلات نوروز

مدل كودك: علاقمندان به سفر پیش از شروع تعطیلات نوروزی درباره اینكه به كجا سفر كنند با اعضای خانواده و دوستانشان مشورت می كنند. در این روزها معمولا این سوال مطرح است كه تعطیلات نوروزی به كجا برویم؟

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، عموماً علاقمندان به سفر پیش از شروع تعطیلات نوروزی درباره این مساله كه به كجا سفر كنند با اعضای خانواده و دوستانشان مشورت می كنند. وقتی زمان تصمیم گیری می رسد این مساله ذهن بیشتر افراد را درگیر می كند- كه تعطیلات نوروزی به كجا بروند؟ تور كیش، تور مشهد، تور یزد و مقاصدی كه تاكنون رفته یا نرفته اند در اولویت قرار می گیرد. تورگردان مجری مستقیم تورهای داخلی است و به مناسبت تصمیم گرفتیم باتوجه به درخواست های مشتریان و مسافران در سال های پیش بهترین مقاصد نوروزی را برای نوروز ۹۹ خدمتتان معرفی نماییم.
اقامت در هتل های نزدیك به حرم
از مهمترین مقاصد نوروزی مثل همیشه شهر مقدس مشهد است كه همه ساله نزدیك به سی میلیون توریست به آن سفر می كنند. استقبال زیاد گردشگران از سفر به مشهد سبب شده از سال های دور هتل های مختلفی در این شهر تأسیس شود و به خصوص در خیابان های منتهی به حرم هتل های دو تا پنج ستاره و انواع اقامتگاه ها در خدمت گردشگران باشد. از بهترین پیشنهادها برای تور مشهد نوروز ۹۹ اقامت در هتل های پنج ستاره است. درست است كه این شهر، جاذبه های تفریحی و هیجانی زیادی دارد ولی اولویت سفر گردشگران به این شهر، زیارت است. اقامت در خیابان های نزدیك به حرم موجب می شود كه افراد فرصت كافی برای گشت زدن در شهر و تفریح نداشته باشند. بنا بر این بیشتر گردشگران ترجیح می دهند از هتل های پنج ستاره كه مشتمل بر امكانات تفریحی است استفاده كنند.
اقامت در هتل های پنج ستاره نزدیك به حرم با برخورداری از مجموعه های آبی، اسپا، ماساژ، رستوران های خوب با غذاهای با كیفیت، كافه گیم، مهد كودك برای نگهداری بچه ها، پاركینگ و بسیاری امكانات و خدمات رفاهی دیگر هم راه است. تور مشهد هتل درویشی از بهترین انتخاب ها دراین زمینه است. نوع اتاق ها، رستوران های متعدد، خدمات گردشگری و امكانات گوناگون این هتل را جزو برترین های كشور قرار دهد. اقامت در این هتل، خاطره ای خاص و به یاد ماندین را در جوار بارگاه علی بن موسی الرضا برای گردشگران رقم می زند.

تفریحات آبی و شبانه در كیش
بسیاری از مردم ترجیح می دهند در فصل نوروز به سواحل كشور بروند. آن هایی كه سفر به شمال كشور برایشان تكراری شده باشد معمولاً جنوب كشور را مقصد سفر خود قرار می دهند. تور كیش به سبب برگزاری جشنواره های گوناگون و برگزاری كنسرت ها و جشن های شبانه با استقبال زیادی مواجه می شود. كیش از جاذبه های مختلفی برخورداز است و در فصل بهار آب و هوای مطبوعی پیدا می كند.
از جاذبه های گردشگری كیش می توان به تفریحات آبی همچون غواصی، پاراسل، جت اسكی، قایق سواری، كشتی های تفریحی، كیبل اسكی و غیره اشاره نمود. از تفریحات شبانه كیش دوچرخه سواری، موتورسواری و پیاده روی در راه دوچرخه و كنار ساحل است. شب ها فرصت خوبی برای شركت كردن در جنگ های شبانه كیش و خنده و شادی نیز می باشد.
سفر در زمان با هتل های تاریخی یزد
یزد همچون مقاصدی است كه در فصل نوروز با استقبال زیادی مواجه می شود. این شهر تاریخی به سبب داشتن خانه ها و بناهای تاریخی حسی نوستالوژی را برای گردشگران زنده می كند. بیشتر افرادی كه به یزد سفر می كنند ترجیح می دهند اقامتشان بجای هتل های لوكس با معماری مدرن در فضایی شبیه به معماری بومی این شهر باشد. به عبارت بهتر باید گفت همه دوست دارند مثل یك بومی در شهر زندگی كنند.
خوشبختانه در این شهر پر توریست هتل هایی تأسیس شده است كه در عین حال كه جدیدترین استاندارهای هتلداری را در نظر گرفته است، تم تاریخی و تناسب با معماری بومی یزد را به تمامه حفظ نموده است. یكی از این مراكز اقامتی، هتل داد یزد است كه با بهره گیری از اسلوب های معماری بومی مناطق كویری اتاق ها، رستوران، لابی و جای جای هتل را طراحی نموده و فضایی خاص و متفاو ترا به وجود آورده است. به همین مناسبت تور یزد هتل داد برای نوروز سال ۹۹ می تواند بهترین گزینه باشد. به هیچ وجه اقامت در این هتل را از دست ندهید.

درك اكوتوریسم در قشم
برای دیدن قشم باید زمان زیادی گذاشت. قشم دیدنی های بسیاری دارد و سر زدن به جزیره های اطرافش مثل جزیره هرمز و جزیره هنگام، بیشتر از خود قشم گردشگران را وسوسه می كند. سفر به قشم برابر است با خریدهای رنگارنگ و جذاب كه قیمت مناسبی دارند، خریدهای عمده به خصوص در پوشاك و محصولات ورزشی. تور قشم به سبب آب و هوای مطبوع این جزیره در نوروز و فرصت كافی داشتن برای سفر ریلی با قطار بندرعباس معمولاً با استقبال زایدی مواجه می شود. سفارش آخر ما برای تعطیلات نوروز به شما علاقمندان به سفر، قشم گردی است. قشم بعنوان اولین اكوتوریسم كشور شناخته می شود.
طبیعتی بكر و به دوز از ازدحام در چابهار
چابهار شهرستانی در جنوب استان سیستان و بلوچستان و هم مرز با دریای عمان و كشور پاكستان است. این شهرستان در نواحی مختلف شرقی و غربی و شمالش جاذبه های گوناگون طبیعی و گردشگری را در بر گرفته است. خیلی از این جاذبه ها در سیل اخیر زیر آب رفته است ولی هنوز هم نمی توان زیبایی های ساحل های مرجانی، كویری، صخره ای و ماسه ای چابهار را در نواحی شهری و روستایی انكار نمود. بعلاوه جاذبه هایی همچون كوه های مینیاتوری، گل افشان، مناطق حفاظت شده گاندو كه متأسفانه الان در خطر جدی قرار گرفته اند، این منطقه را منحصر به فرد و خاص می كند.
تور چابهار برای نوروز پیشنهادی عالی است چون این منطقه به اندازه سایر مقاصد گردشگری داخلی شلوغ نمی گردد. مناطق آن بكر است و در عین زیبایی و جذابیت، از ازدحام گردشگران در آن خبری نیست.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~