ابزارهای نصب ساندویچ پانل

ابزارهای نصب ساندویچ پانل

ابزارهای نصب ساندویچ پانل

به گزارش مدل كودك روش نصب ساندویچ پانل ها از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و در كیفیت كار بسیار مهم می باشد بنابراین نصب و قرار گیری پانل ها را باید به شركت های تخصصی و نصابانی كه از دانش و تخصص كافی برخوردار می باشند بسپارید.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، چناچه شما قصد نصب ساندویچ پانل و یا هر سازه دیگری را دارید لازم است پیش از نصب شرایط فنی مناسب و ایمنی برای مونتاژ پانل ها را در نظر داشته باشید. بعنوان مثال تهیه نقشه طراحی یكی از مسائل با اهمیت در نصب ساندویچ پانل به حساب می آید. نحوه ی نصب ساندویچ پانل ها از اهمیت خاصی برخوردار می باشد و در كیفیت كار بسیار مهم می باشد بنابراین نصب و قرار گیری پانل ها را بایستی به شركت های تخصصی و نصابانی كه از دانش و تخصص كافی برخوردار می باشند بسپارید. در این مقاله می خواهیم در مورد كلیه ابزارهایی كه برای نصب ساندویچ پانل نیاز است اطلاعاتی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

دستگاه ساندویچ پانل بر
این دستگاه متشكل از یك اره دستی و اره قطب نما می باشد. از دستگاه ساندویچ پانل بر به منظور برش دادن دقیق پانل ها برپایه اندازه های درخواست شده ی مشتریان استفاده می شود. توجه داشته باشید كه به منظور اینكه به سطح پانل ها صدمه ای وارد نشود بایستی با سرعت زیاد با این دستگاه كار شود.

چسب عایق ساندویچ پانل
این چسب برای پر كردن درزهای محل اتصال ساندویچ پانل های دیواری و سقفی، مورد استفاده قرار می گیرد و برای افزایش استقامت و دوام ساندویچ پانل ها بسیار ضروری می باشد. لازم به ذكر است كه این چسب با چسب های معمولی متفاوت می باشد و این بدان مفهوم است كه از چسب های معمولی نمی توان بهره برد چونكه امكان دارد به ساختار ساندویچ پانل ها صدمه جدی وارد نماید.

پیچ سرمته گالوانیزه واشر دار
پیچ هایی كه برای نصب و اجرای ساندویچ پانل مورد استفاده قرار می گیرد دارای اندازه های مختلفی می باشند. این پیچ ها متشكل از ۴ بخش می باشند. نخستین بخش آن سرپیچ است كه ظاهر آن به صورت شش ضلعی طراحی شده است. دومین بخش آن انتهای پیچ می باشد كه به علت اینكه مته ای شكل هستند می تواند به راحتی سبب سوراخ شدن ساندویچ پانل ها و پروفیل ها شوند، سومین بخش به رزوه های پیچ اختصاص داده می شود و آخرین بخش واشر است كه پس از اینكه پیچ واشر سفت می شود قسمت سوراخ شده پر خواهد شد.
سایر لوازمی كه برای نصب ساندویچ پانل احتیاج خواهید داشت به شرح زیر می باشند
ریسمان كار
ابزار لوله كشی
ماژیك
سشوار صنعتی:
ابزاری است كه عملكرد اصلی آن تولید بادهای گرم می باشد. این ابزار را می توان جهت گرم نمودن لوله های پلاستیكی، كندن روكش، رنگ زدایی و خشك نمودن مورد استفاده قرار داد.
متر
اره پانل بر:
از طریق این دستگاه می توان صفحات پانل ها را به اندازه هایی كه مشتریان درخواست كرده اند برش داد. این دستگاه برای تولید كنندگان پانل یكی از دستگاه های ضروری به حساب می آید.
فوم پلی یورتان:
زمانی كه بخواهند تأسیسات پانل را به هم بچسبانند از این ابزار استفاده می نمایند.
ابزار سیم كشی برق:
از این ابزار صرفاً برای سیم كشی برق استفاده می نمایند.
قیچی برش مفتول:
نوعی ابزار می باشد كه جهت برش دادن انواع زنجیر، پیچ، قفل، میلگرد، فنس و قطعات فلزی مختلف استفاده می شود. البته برای خرید قیچی مفتول بر بایستی به كیفیت آن بسیار دقت داشته باشید چونكه وزن و استقامت قیچی بایستی برای برش دادن مناسب باشد.
گره زن دستی:
این ابزار به منظور گره زدن مفتول ها كاربرد فراوانی دارند.
دستگاه گره زن دستی:
این دستگاه برای گره زدن شبكه های مش كاربرد فراوانی دارد.
با در دست داشتن كلیه این لوازم می توانید یك پروژه را به نحو احسن انجام دهید. درزبندی پانل ها، چگونگی متصل كردن ناودانیها به شاسی فولادی از مسائلی هستند كه در نصب ساندویچ پانل از اهمیت خاصی برخوردار می باشند. اما به صورت كلی می توان گفت مهمترین ابزاری كه جهت نصب ساندویچ پانل ها از اهمیت خاصی برخوردار می باشد نصابان با تجربه و متخصص هستند كه بایستی در این خصوص بسیار دقت داشته باشید چونكه چناچه نصابان از تجربه كافی در زمینه ی نصب برخوردار نباشند به سازه ی شما صدمه های جدی وارد خواهد نمود و شما را با مشكلات جدی روبرو خواهند كرد.
وب سایت بانك اطلاعاتی ساندویچ پانل یكی از سایت های شناخته شده ای می باشد كه از سال ۱۳۹۰ فعالیت خویش را در حوزه ی تولید انواع ساندویچ پانل و متعلقات آن شروع كرده است. مهمترین هدف راه اندازی این وب سایت معرفی سازه های صنعتی مدرن و در اختیار قرار دادن اطلاعاتی جامع و كامل در مورد متریال به كار رفته در تولید ساندویچ پانل ها می باشد. بنابراین مشتریان با استفاده از این اطلاعاتی می توانند با اطمینان خاطر خرید داشته باشند. این وب سایت با عرضه خدماتی شامل تحویل بموقع، قیمت مقرون به صرفه و محصولات با كیفیت توانسته است مورد محبوبیت عموم مردم واقع شود و در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه ای كسب نماید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~