كربن فعال چیست خرید و فروش و قیمت كربن فعال پودری و گرانولی

كربن فعال چیست خرید و فروش و قیمت كربن فعال پودری و گرانولی

كربن فعال چیست خرید و فروش و قیمت كربن فعال پودری و گرانولی

به گزارش مدل كودك قیمت هر كیلو كربن فعال بسته به نوع آن و كشور سازنده و درجه كیفیت آن متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت كربن فعال در بازار می توانید با فروشگاه پارسا عرضه كننده معتبر كربن فعال تماس حاصل نمائید.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، یكی از پركاربردترین مواد در تصفیه آب كربن فعال یا زغال اكتیو (activated carbon) است كه بیشتر به دو صورت پودری (نرم) و گرانول (سخت و ساچمه ای) موجود می باشد و برای جدا سازی رنگ و بو و مزه و كلر آب در كارخانه جات صنایع غذایی و صنایع رنگ و شیمیایی و در تصفیه آب آكواریوم و استخر و تصفیه آب خانگی و صنعتی و هم برای پاكسازی پوست و دندان استفاده می شود.

قیمت هر كیلو كربن فعال صنعتی و پودری در بازار
قیمت هر كیلو كربن فعال بسته به نوع آن و كشور سازنده و درجه كیفیت آن متفاوت می باشد برای اطلاع از قیمت كربن فعال در بازار می توانید با فروشگاه پارسا عرضه كننده معتبر كربن فعال از راه شماره های زیر تماس حاصل نمائید

تلفن دفتر فروش (تهران): ۴۴۲۹۷۲۹۲
پاسخگویی پیامكی و تلگرامی: ۰۹۱۹۶۷۸۷۷۱۸

كربن فعال (كربن اكتیو) یا زغال فعال چیست
كربن فعال به گروهی از مواد كربنی متخلخل و سطح داخلی بالا گفته می شود كه به علت مساحت داخلی قابل توجه، ساختار متخلخل و منفذی، ظرفیت جذب بالا، قابلیت فعال سازی مجدد سطح و همینطور قیمت پایین در مقایسه با جاذب های غیر آلی مانند زئولیت یك ماده منحصربه فرد می باشد. كاربرد مهم و قابل اهمیت آنها در جداسازی بو، رنگ، مزه های غیر دلخواه از آب در عملیات خانگی و صنعتی، بازیافت حلال، تصفیه هوا بخصوص در رستوران ها، صنایع غذایی و شیمیایی می باشد.
اصطلاح زغال فعال شده یا كربن اكتیو نشان دهنده یك سری از مواد جذب كننده سطحی، با جنسی زغالی و شكل كریستالی می باشد كه در ساختار داخلی آن روزنه های زیادی وجود دارد
كربن اكتیو در تصفیه آب
در مصارف تصفیه آب و پساب، از دونوع پودری (به شكل سوسپانسیون) و گرانول (بستر ثابت، پركولاسیون) با عنایت به نوع كاربری آن استفاده می شود. در گذشته، از این ماده برای حذف كلر و مواد ایجاد كننده بو و رنگ در آب استفاده می شد. اخیراً استفاده از این ماده برای تصفیه آب شرب، آب های زیر زمینی و … استفاده می شود.
كربن اكتیو در تصفیه پساب بیولوژیكی برای حذف باكتری و مواد خطرناك هم قابل استفاده می باشد. هم جنین در واحدهای تصفیه پساب و در مرحله سوم از این ماده برای بهبود كیفیت تصفیه و حذف موادی كه نسبت به مواد مورد استفاده در تصفیه و روش های آن مقاوم هستند استفاده می شود.
كربن اكتیو جاكوبی سوئد یا جاكوبا (كربن فعال ژاكوبی)
شركت جاكوبی سوئد JACOBI از معروف ترین شركت های تولید كننده كربن اكتیو در اروپا است كه كربن اكتیو آن در صنایع تصفیه آب و بازیافت طلا و … كاربرد گسترده ای دارد. كربن اكتیو جاكوبی در گرید های مختلفی تولید می شوند كه پركاربرد ترین گرید های آن در ایران گرید های AQUA 1000 و AQUA 2000 است
كربن فعال از كجا بخریم
جهت خرید كربن فعال پودری می توانید به لینك زیر در سایت تجهیزیار رجوع نمائید http: //tajhizyar.com/consumable-product/activated-carbon/
تجهیزیار وب سایتِ مرجع خرید و فروش و معرفی انواع مواد شیمیایی و شیشه آلات و تجهیزات آزمایشگاهی و عرضه كنندگان معتبر تجهیزات و مواد و شیشه آلات آزمایشگاهی می باشد
انواع كربن فعال
كربن فعال پودری
كربن اكتیو پودری یا پودر كربن فعال سایز كمتر از ۱ میلی متر و قطر متوسط بین ۰/۱۵ – ۰/۲۵ میلی متر دارد. مزیت مهم كربن فعال پودری مقدار بالای سطح فعال در واحد حجم است، اما به علت اندازه ریز ذرات افت فشار بالایی را بوجود می آورد.
كربن فعال اكسترود یا میله ای
كربن اكتیو میله ای یا كربن اكتیو مدادی به شكل استوانه ای است و قطری بین ۰/۸ تا ۱۳۰ میلیمتر دارد. برای تهیه كربن فعال پودری را با یك پیوند دهنده به هم متصل كرده و درون یك بسته استوانه ای شكل قرار می دهند.
كربن فعال گرانول
كربن اكتیو گرانول در مقایسه با كربن اكتیو پودری سایز ذرات نسبتاً بزرگ تر و در نتیجه سطح خارجی كوچك تر دارند. به علت سرعت بالای نفوذ گازها و مایعات این نوع كربن برای جذب و بخار مناسب می باشد. كربن گرانول برای تصفیه آب، بوزدایی وجداسازی مواد موجود در جریان ها و هم در حوضچه های اختلاط سریع استفاده می شوند. كربن فعال گرانول در سایزهای ۲۰×۸، ۴۰×۲۰، ۳۰×۸ جهت استفاده در فاز مایع و سایزهای ۶×۴، ۸×۴، ۱۰×۴ جهت استفاده در فاز بخار ساخته می شوند.
خرید اینترنتی زغال فعال برای پوست
كربن اكتیو سموم و تركیبات مضر را از روی پوست جذب می كند و پیری زودرس را به تأخیر می اندازد. سلامت پوست با زغال اكتیو از روش های محبوب جدیدی است كه خیلی از افراد در سرتاسر دنیا برای داشتن ظاهری جوان تر آنرا مورد استفاده قرار می دهند.

كاربردهای كربن فعال
از جلمه ی كاربردهای كربن فعال به شرح زیر می باشد:
كاربرد كربن اكتیو در تصفیه گاز
تصفیه گاز فرآیندی مثل CO2، جداسازی روغن از هوای فشرده در واحدهای صنعتی
در ماسك n95 كربن دار (طبق دستورالعمل استفاده از ماسك n95 و جود یك لایه ی كربن فعال روی ماسك سبب می شود بوی آلودگی و گازهای مضر هوا به داخل ماسك نفوذ نكند)
جداسازی آلاینده ها از هواسازها و سیستم های تهویه
در ماسك های گازی
در فیلتر سیگار
به عنوان محیط حامل در كاتالیست ها
بازیابی حلال ها در چاپ روتوگراوی، صنایع بسته بندی و پوشش های سطحی، صنایع غذایی و شیمیایی
تصفیه گاز طبیعی، حذف H2S، BTX
حذف مواد تولید كننده بو از هوای خروجی از هود آشپزخانه ها و فیلتر یخچال ها
كنترل انتشار برای مثال در پمپ بنزین ها
حذف آلاینده ها از سیستم تهویه خودرو ها
برای تصفیه ی گاز دودكش ها در كارخانجات زباله سوزی برای حذف فلزات سنگین و دیوكسین ها
تصفیه گاز اگزوز برای حدف ناخالصی ها و آلاینده های آلی
منبع: تجهیزیار
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~