رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی تا ۲۵ اسفند تمدید گردید

رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی تا ۲۵ اسفند تمدید گردید

رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی تا ۲۵ اسفند تمدید گردید

به گزارش مدل كودك سومین رویداد ملی «ایده آزاد» اسباب بازی تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ از جانب كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان تمدید گردید.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، دبیرخانه سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی در بهمن سال جاری با انتشار فراخوانی از تمامی ایده پردازان، طراحان و تولید كنندگان دعوت كرد تا در این رویداد شركت نمایند. بر همین اساس، تابحال بیشتر از ۱۰۰ نفر پیش ثبت نام خویش را برای حضور در سومین دوره رویداد ملی در پایگاه ایده آزاد نهایی كردند.
بر طبق این خبر، ایده پردازان تا ۲۵ اسفند ۱۳۹۸ فرصت دارند برای پیش ثبت نام در پایگاه رویداد به نشانی http: //ideaazad.ir اقدام نمایند و جلسه توجیهی این رویداد كه قرار بود اسفند ۱۳۹۸ برگزار گردد به علت شیوع بیماری كرونا، در فروردین سال ۱۳۹۹ برگزار می گردد.
ایده های منتخب در نهایت در شورای تولید كانون، بررسی و در صورت دارا بودن شرایط، ایده های برگزیده تولید خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی كانون پرورش فكری كودكان و نوجوانان، سومین رویداد ملی ایده آزاد اسباب بازی با هدف شناسایی استعدادها و خلاقیت های جوانان و كمك به رشد و هدایت و نمایاندن قابلیت ها و ایده های نو در صنعت اسباب بازی بهار ۱۳۹۹ با همكاری موسسه فرهنگی هنری چهارباغ برگزار می گردد.
یادآوری می شود پیشتر اعلام شده بود كه ایده پردارن، طراحان و تولیدكنندگان تا ۱۵ اسفند ۱۳۹۸ فرصت پیش ثبت نام در رویداد ملی ایده آزاد را دارند.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~