اتاق بازرگانی تهران اعلام كرد كاهش ۳۵ و شش دهم درصدی معاملات مسكن در ۱۱ ماهه ۹۸

اتاق بازرگانی تهران اعلام كرد كاهش ۳۵ و شش دهم درصدی معاملات مسكن در ۱۱ ماهه ۹۸

اتاق بازرگانی تهران اعلام كرد كاهش ۳۵ و شش دهم درصدی معاملات مسكن در ۱۱ ماهه ۹۸

مدل كودك: تعداد معاملات واحدهای مسكونی در شهر تهران در ۱۱ ماهه امسال، نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۵٫۶ درصد كاهش یافته است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، اتاق بازرگانی تهران در گزارشی، درباره وضعیت بازار معاملات مسكن شهر تهران در بهمن ماه ۱۳۹۸ اعلام نمود: تعداد معاملات واحدهای مسكونی در ۱۱ ماهه ۱۳۹۸ برابر با ۷۳ هزار و ۳۵۹ واحد بوده كه از این تعداد، ۱۳ هزار و ۲۶۴ واحد در بهمن ماه معامله شده است.
این آمار نشان می دهند كه تعداد معاملات واحدهای مسكونی در این ماه نسبت به دی ماه ۲۴.۱ درصد و نسبت به بهمن ماه سال ۱۳۹۷ ۴۲ درصد افزایش یافته است. با این وجود مقایسه تعداد واحدهای مسكونی معامله شده شهر تهران در ۱۱ ماهه ۹۸ با مدت زمان مشابه سال قبل حكایت از كاهش ۳۵.۶ درصدی دارد.
متوسط قیمت هر متر مربع واحد مسكونی در شهر تهران نیز در بهمن ماه برابر با ۱۴ میلیون و ۳۹۰ هزار تومان بوده است. میانگین این رقم در ۱۱ ماهه نخست امسال نیز به ۱۳ میلیون و ۱۰ هزار تومان رسیده است.

میانگین قیمت هر متر واحد مسكونی در شهر تهران در بهمن ماه امسال نسبت به ماه پیش از آن ۴.۳ درصد و نسبت به بهمن ماه سال ۱۳۹۷ معادل ۴۴.۴ درصد افزایش داشته است.
همچنین مقایسه قیمت هر متر واحد مسكونی در شهر تهران در یازده ماهه نخست امسال نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل ۶۳.۵ درصد رشد را نشان میدهد. قیمت اجاره بها در شهر تهران نیز در ماه مورد گزارش ۲۹.۴ درصد رشد داشته است.
بر اساس این گزارش، بین كمترین و بیشترین قیمت هر متر مربع واحد مسكونی معامله شده در بهمن ماه امسال در شهر تهران نیز شكافی ۲۱.۵ میلیون تومانی وجود داشته است. بدین صورت كه بیشترین قیمت هر متر مربع واحد مسكونی معامله شده مربوط به منطقه یك با بهای ۲۸.۵ میلیون تومان و كمترین قیمت نیز مربوط به منطقه ۱۸ با ۷ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان بوده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~