دوری از كرونا در چاردیواری

دوری از كرونا در چاردیواری

دوری از كرونا در چاردیواری

مدل كودك: فرهنگسرای گلستان با هدف غنی سازی اوقات فراغت شهروندان به كمك كارهای فرهنگی در روزهای تعطیلات نوروز و خانه نشینی به سبب انتشار ویروس كرونا، بسته سرگرمی های در منزل را تهیه و بازنشر می دهد.
به گزارش مدل كودك به نقل از ایسنا، بسته سرگرمی های در منزل با اولویت فضای مجازی از دوم تا ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۹ با عنوان «چاردیواری» تولید و در دسترس شهروندان قرار می گیرد.
بازی خانه در خانه
فرهنگسرای گستان با تولید و انتشار محتوای آموزشی بازیهای آپارتمانی كودكانه و خانوادگی به معرفی الگوهای جذاب و سرگرمیهای بانشاط در خانه پرداخته و خانوادههای ایرانی را تشویق میكند تا با استفاده از این بازیها زمانی را كه مجبورند به سبب شیوع ویروس كرنا در منزل بمانند، به بهترین شكل سپری كنند.
جشنواره بازی های خانگی برگزار می شود
یكی دیگر از برنامه هایی كه با اولویت فضای مجازی توسط این مدیریت تدارك دیده شده است، برگزاری جشنواره بازی های خانگی برای گروه سنی هفت تا ۱۵ سال است.
در این جشنواره خانواده ها می توانند از بازی های خانگی خود فیلمبرداری كرده و ارسال نمایند تا در فضای مجازی بازنشر داده شود. بازی هایی كه خلاقانه باشند یا در آن بازی های محلی شهرهای مختلف ایران معرفی شده باشد؛ بطور ویژه داوری می شوند.
گفتنی است به نفر اول این مسابقه یك كارت هدیه یك میلیون تومانی، به نفر دوم یك كارت هدیه ۷۰۰هزارتومانی، به نفر سوم یك كارت هدیه ۵۰۰هزار تومانی و همین طور یك مجموعه كتاب خواندنی و جالب به ۱۰ خانواده بعدی اهدا می شود.
علاقمندان جهت شركت در این جشنواره باید فیلم های خودرا با زمان بندی سه تا پنج دقیقه ضبط كنند و در آخر با درج مشخصات فردی خود در واتس آپ به شماره ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ یا به آدرس golestan.farhangsara۸@gmail.com تا ۳۱ فرودین ماه ارسال نكنند.
دورریختنیهای دوست داشتنی
یكی دیگر از فعالیتهایی كه در زمان شیوع ویروس كرونا و در خانه ماندن میتواند اوقات فراغت فرزندان را به خوبی پركند، ساخت اسباب بازی، وسایل سرگرمی و كاربردی از دورریختنیها است كه به افزایش خلاقیت و مهارت افزایی فرزندان كمك می نماید. به همین دلیل فرهنگسرای گلستان كلیپهایی را ساخته است كه در آن به آموزش استفاده از دورریختنی های منزل و ساخت وسایل مورد نیاز و كاربردی می پردازد.
«باهم دركنار هم» عكاسی كنیم
استفاده از هنر عكاسی در این روزها دیگر فعالیتی است كه علاوه بر سرگرمی به افزایش سواد بصری ما كمك می نماید، به همین دلیل شما می توانید از فرزندانتان حین كمك به اعضاء خانواده و همكاری آنها در كارهایی همچون آشپزی، نظافت، شستن ظروف، باغبانی و… عكس گرفته و برای ما ارسال كنید.
شما می توانید سه تا پنج عكس از كارهای خودرا در واتس آپ به شماره ۰۹۰۲۵۸۰۰۳۸۸ یا به آدرس golestan.farhangsara۸@gmail.com تا ۳۱ فرودین ماه ارسال و در این مسابقه شركت كنید.
نفر اول این مسابقه یك اسباب بازی ۵۰۰ هزار تومانی، نفر دوم یك اسباب بازی ۳۰۰ هزار تومانی، نفر سوم یك اسباب بازی ۲۰۰ هزار تومانی و پنج نفر بعدی یك اسباب بازی ۱۰۰هزار تومانی دریافت می كنند.
به گزارش روابط عمومی مراكز فرهنگی هنری منطقه ۸ و فرهنگسرای گلستان؛ پرتال فرهنگسرای گلستان به آدرس farhangsara.ir و اینستاگرام به آدرس golestan.farhangsara جهت اطلاع از برنامه های این مدیریت در نظر گرفته شده است.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~