با تور سریلانكا به این جزیره زیبا سفر كنید

با تور سریلانكا به این جزیره زیبا سفر كنید

با تور سریلانكا به این جزیره زیبا سفر كنید

مدل كودك: سریلانكا یكی از جزیره های زیبای جهان است كه در آب های اقیانوس هند جا خوش كرده و در نزدیكی كشور هندوستان قرار دارد.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، آب و هوای سریلانكا بسیار متنوع است و این كشور از جنگل و دریا و كوه و ساحل تشكیل شده و در بعضی مناطق جنگل های بارانی و در بعضی دیگر كوه های بلندی را شاهد خواهید بود، در سریلانكا جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیاری وجود دارد كه خیلی از آثار باستانی آن مربوط به بودا است. خیلی از گردشگر ها برای دیدن طبیعت بسیار زیبای این جزیره از آن سوی دنیا به این كشور سفر می كنند و در سال های اخیر تور سریلانكا در میان ایرانیان عزیز هم محبوب گشته و فرهنگ و آداب و رسوم مردم سریلانكا بسیار خاص و جذاب است كه در مسافرت به جزیره با آنها آشنا خواهید شد، سواحل سریلانكا بسیار به زیبایی شهرت دارند و باید روزهایی را به قدم زدن یا آفتاب گرفتن در این سواحل اختصاص دهید، بیشتر گردشگران به ۳ شهر توریستی سریلانكا یعنی كلمبو، كندی و بنتوتا می روند و این سه شهر مقاصد اصلی گردشگری در این كشور به شمار می روند
با تور سریلانكا به زیباترین جزیره دنیا سفر كنید
ممكن است شما از آن دسته افرادی باشید كه به سفر با تورهای مختلف مسافرتی علاقه ای ندارند ولی باید این را بدانید كه برای برخی مقاصد بهتر است كه در تورهای مربوطه شركت كنید به خصوص در شرایط كنونی كه هم تحریم های حداكثری و هم اقتصاد بد گریبانگیر ایرانیها شده است، تورهای خارجی در كاهش هزینه ها بسیار به شما كمك خواهند كرد و همین طور خدمات و امكاناتی كه در تور به مسافران ارائه می شود از سطح خوبی برخوردارست. جالب است بدانید كه ایرانیها برای ورود به سریلانكا نیازی به ویزا ندارند و تنها در هنگام ورود در فرودگاه مقصد با پرداخت ۳۵ دلار می توانند به مدت یك ماه در این كشور اقامت داشته باشند.
خدمات
رزرو هتل
بلیط رفت و برگشت
ترانسفر فرودگاهی
بیمه مسافرتی
تور لیدر فارسی زبان
انتخاب هتل و پرواز دلخواه خارج از پكیج
نكته ای كه باید به آن توجه كنید اعتبار پاسپورت شما است، بدین ترتیب كه گذرنامه باید در هنگام خروج از كشور حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد و در غیر این صورت باید حتما آنرا تمدید كنید.
آب و هوای سریلانكا
آب و هوای سریلانكا گرمسیری است و در طول سال هوا در این كشور گرم است و رطوبت دارد، فصل بارانی در سریلانكا دو ماه اول بهار و ماه های پاییز می باشند و خوب است بدانید كه كلمبو كه پایتخت سریلانكا است در جنوب غربی سریلانكا كه بارانی ترین بخش كشور است قرار دارد، ماه های ژانویه و فوریه خشك ترین ماه های سال در كلمبو هستند و باران كم تری را در این ماه ها در این شهر شاهد می باشیم، دمای هوای كلمبو معمولاً بین ۳۰ تا ۳۲ درجه سانتیگراد است و هوا در ژانویه و فوریه از رطوبت كم تری برخوردارست.
كندی در مركز سریلانكا قرار دارد و نسبت به كلمبو خنك تر است و نهایت دمای این شهر در ماه آوریل و ۲۶ درجه سانتیگراد است، اگر می خواهید سفری ارزان به سریلانكا داشته باشید در ماه های ژانویه و مارچ به كندی سفر كنید، اتفاقاً در این ماه ها از بارش های زیاد و طولانی هم در امان خواهید بود.
بهترین زمان برای سفر به سریلانكا
بهترین زمان سفر به سریلانكا در ماه های كم بارش و خنك تر سال است، در تابستان كه رطوبت و دمای هوا بسیار بالا است و در بهار و پاییز هم بارش های زیاد در این كشور وجود دارد، بهترین زمان بین ماه های اكتبر تا مارچ می باشد، در این زمان هم بارش هایی وجود دارد ولی بسیار كم تر است و همانطور كه گفته شد سریلانكا بطور كلی كشوری با یك فصل است و همیشه گرم ولی در این بازه زمانی گرما و بارش كم تری را شاهد خواهید بود و می توانید تجربه شیرینی از سفر را در این زمان داشته باشید.

جاذبه های گردشگری سریلانكا
همان طور كه گفتیم شهر كندی یكی از بهترین شهرها و اماكن توریستی سریلانكا است كه خیلی از گردشگران به این شهر سفر می كنند و در آن معبد دالادا ماگی گاوا یكی از مهم ترین جاذبه های گردشگری سریلانكا شمرده می شود، باغ سلطنتی كندی، باغ گیاهشناسی كندی، باغ ادویه كندی نیز از مهم ترین اماكن دیدنی سریلانكا می باشند، همین طور بازار پتاه، معابد كلمبو، موزه كلمبو، ساختمان پارلمان، موزه قدیمی هلندی، مسجد قرمز، مسجد جامی الفر در كلمبو نیز از مهم ترین و بهترین جاذبه های گردشگری سریلانكا به شمار می آیند.
یكی دیگر از توریستی ترین شهرهای سریلانكا شهر بنتوتا است كه در خود جاذبه های بسیار زیادی دارد و از بین آنها باغ بریف، جزیره دارچین، رودخانه بنتوتا، سواحل بنتوتا و مزرعه پرورش لاكپشت كاسگودا را به شما عزیزان پیشنهاد می نماییم، سواحل سریلانكا از بهترین نمونه های جاذبه های گردشگری در این كشور می باشند كه باید حتما از چندین ساحل در این جزیره دیدن كنید و ساعت هایی را به وقت گذرانی در آنها بپردازید.
بهترین هتل های سریلانكا
هتل مارینو بیچ كلمبو، هتل شانگری لا كلمبو و هتل روكوكو رزیدنس از بهترین هتل های لوكس سریلانكا در شهر كلمبو هستند، هتل الگانت، هتل كینگز پاویلوین و بوتیك هتل ایگل رجنسی هم از بهترین هتل های سریلانكا در شهر كندی می باشند و در شهر بنتوتا هم هتل هایی همچون هتل تارو ویلاز، هتل آوانی بنتوتا ریزورت و هتل سینامون از بهترین های سریلانكا به شمار می روند.
برای خرید تور سریلانكا ارزان بوسیله وب سایت گلبرگ سیر (گلبرگ تراول) به آدرس اینترنتی GolbargTravel.Com اقدام نمائید.
اطلاعات تماس تهران – خیابان شریعتی – روبروی سینما صحرا – شماره ۱۶۶ ۰۲۱-۷۷۵۰۸۵۸۵ ۰۹۰۳۳۴۵۸۶۴۰
تور اروپا
همان طور كه می دانید قاره اروپا در نیم كره شمالی قرار دارد و توانسته با وجود مساحت اندك خود كشورهای بی شماری را در خود جای دهد و به یك خانه امن و راحت برای برای فرهنگ ها، ادیان و مذاهب، نژادها و قومیت های مختلف تبدیل گردد و افراد بسیاری را در خود جای دهد و همین طور شاید جالب باشد كه بدانید قاره اروپا پس از قاره اقیانوسیه عنوان دومین قاره كوچك درسرتاسر جهان را به خود مختص كرده است ولی با توجه به این مساحت اندك توانسته در حدود ۷۳۰ میلیون نفر را در خود جای دهد و البته بد نیست بدانید كه قاره سرسبز و كهن اروپا توانسته مساحتی بالغ بر ۱۰ میلیون كیلومتر مربع از كره زمین را به خود اختصاص دهد و به رنگ نارنجی بر روی نقشه شناسایی شود.
تور مارماریس
مارماریس یك شهر ساحلی زیبا در كشور تركیه است كه در ساحل دریای مدیترانه در استان موگلا واقع شده است و یك ساحل شلوغ و پر جنب و جوش با یك تفرجگاه ساحلی طولانی دارد. مارماریس به خاطر شب های سرزنده و سواحل زیبایش از شهرت جهانی برخوردارست. در واقع مارماریس درون یك دره بین كوهستان های جنگلی و آب های كریستالی واقع شده است و یكی از شهرهای جذاب توریستی تركیه به شمار می آید. از طرفی سفر به مارماریس برای تجربه غواصی و دریانوردی نیز بین گردشگر های سراسر جهان بسیار مشهور شده است. شما هم می توانید با رزرو تور ارزان مارماریس به این شهر زیبا و دیدنی سفر كنید و یك تعطیلات آرامش بخش را در كنار سواحل مارماریس تجربه كنید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~