علمدارپرینت شركت شناخته شده تولید و چاپ پیكسل

علمدارپرینت شركت شناخته شده تولید و چاپ پیكسل

علمدارپرینت شركت شناخته شده تولید و چاپ پیكسل

به گزارش مدل كودك سالهای زیادی است كه با این اسم آشنا هستیم. پیكسل! یك دایره كوچك كه همیشه حرف با نمك و جالب و جدیدی برای گفتن داشته است.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، حتی اگر از بچگی بارها پیكسل خریده باشیم، هنوز هم كه در كنج فروشگاهی پیكسل می بینیم، چشمانمان برق می زند. انگار، جادوی پیكسل هربار چشمانمان را مسحور می كند. باز هم گیج می شویم برای انتخاب طرحی از میان انبوه طرح های رنگارنگ و پر نقش و نگار… گاهی با وجود اینكه كمدمان جایی برای لباسی نو ندارد باز هم از دیدن تیشرت خوشگل پشت ویترین به وجد آمده و فوری برای خریدش اقدام می نماییم، برای خرید یك پیكسل هم همین ماجرا اتفاق می افتد! مهم نیست تا بحال چه تعداد پیكسل خریده ای… چند تای آنها گم شده اند و یا چه تعدادی را به دوستانت هدیه داده ای، همیشه طرح های جدید دستانت را برای خرید پیكسل به لرزه می اندازند. همیشه برای خرید یك پیكسل اضافه تر جا هست…
موضوع اینجاست كه چه كسانی مدام در حال اضافه كردن طرح های جدید پیكسل هستند كه هوش از سر می پرانند؟ در این مقاله به معرفی یكی از بزرگترین برندهای تولید و چاپ پیكسل خواهیم پرداخت. علمدار پرینت؛ علمدار تولید پیكسل در ایران.
علمدار پرینت نخستین برندی نبود كه به تولید پیكسل پرداخت. اما بعد از ورود به حیطه چاپ و تولید پیكسل، با اقدامات فراوانی كه در جهت كیفیت و تنوع طرح و محصول انجام داد، تبدیل به بزرگترین برند شد. آن هم به چند دلیل.
دلیل اول طراحی بیشتر از ۳۰۰۰ طرح انحصاری و اختصاصی توسط چند تن از طراحان این مجموعه است. طرح هایی كه تنها برای تولید محصولات علمدار پرینت تولید شده و در جایی انتشار داده نمی شوند. علمدار پرینت از طرح های كپی و موجود در سایت های مختلف بهره نمی برد و این یك وجه تمایز اساسی برای محصولات این برند بشمار می رود. ضمن اینكه به طور مستمر در حال افزودن طرح به مجموعه طرح های خود هستند و این باعث می شود هر بار، زمانی كه در مقابل استند پیكسل علمدار در فروشگاه های سطح شهر می ایستید طرح های جدیدی برای انتخاب و خرید پیش رو داشته باشید. البته كه این تنها درباره پیكسل علمدار پرینت مصداق ندارد و شامل تمامی محصولات این مجموعه همچون جاكلیدی، مگنت، لیبل كریستالی، ماگ و مینی ماگ، ساك خرید پارچه ای، دفتر و… می شود. محصولاتی كه در كیفیت بی نظیر و مشابه هستند.
دلیل دوم برای سرآمد بودن علمدار پرینت كیفیت است! كیفیتی كه اتفاقی به دست نیامده و پشت تك تك جزئیاتی كه كیفیت پیكسل های علمدار پرینت را بالا برده پیگیری ها و ممارست های بسیاری اتفاق افتاده است. علمدار پرینت به سخت گیرانه ترین شكل ممكن به تولید پیكسل و سایر محصولاتش می پردازد. در تولید پیكسل اجزای متفاوتی وجود دارد. كاغذ، سوزن، سلفون، قطعات فلزی یا پلاستیكی، نحوه بسته بندی و… مواردی است كه با عنایت به انتخاب های گوناگونی كه در مورد هر كدام ازین اجزا وجود دارد می توان كیفیت پیكسل را بالا و پایین برد و در نتیجه قیمت را كم و زیاد كرد. خرید پیكسل با پایین ترین قیمت لزوماً به معنای خرید به صرفه و مناسب نمی باشد چونكه با استفاده از مواد اولیه نامرغوب پیكسل را تبدیل به محصولی غیر كارآمد می كنند كه مدت بسیار محدودی قابل استفاده می باشد. علمدار پرینت با استفاده از كاغذ فتوگلاسه، سوزن یك تكه آبكاری شده، قطعات فلزی یا پلاستیكی صیغلی و درجه یك، روكش سلفون مات ضد خش مخملی و بسته بندی شیك و درخور به تولید پیكسل می پردازد كه برای تولید هر كدام ازین ملزومات اولیه به سخت گیرانه ترین شكل ممكن كیفیت را آنالیز می كند. این در حالیست كه با تأمین منابع به صورت كثیر و عمده و تولید در تیراژ بالا توانسته هزینه ها را كاهش داده و پیكسل را با قیمتی بسیار مناسب به مخاطب عرضه نماید. وجود كیفیت بالا همراه با قیمتی مناسب اتفاقیست كه به راحتی به دست نمی آید و این مورد از وجوه تمایز علمدار پرینت نسبت به سایر تولید كنندگان است.

سومین دلیل برتری علمدار پرینت در حوزه چاپ و تولید پیكسل، انجام صفر تا صدی مراحل تولید پیكسل در كارگاه های این برند می باشد. این گروه با پشتكار فراوان سر انجام موفق به تولید مواد خام پیكسل ایرانی شد كه نه تنها كمترین كاستی و كمبودی نسبت به نمونه مواد خام چینی ندارد بلكه ایراداتی كه محصولات چینی داشتند هم در تولید مواد خام خود مرتفع كرده است. همچون تیز بودن لبه های قطعات فلزی پیكسل كه باعث پارگی كاغذ و سلفون می شد. این نه تنها كمك شایانی به خود این مجموعه كرده است بلكه با فروش مواد خام پیكسل ایرانی كمك بزرگی به سایر تولید كنندگان پیكسل می نماید. ازین جهت كه دیگر تولید كنندگان مواد خام پیكسل با كیفیت را با قیمتی پایین تر از نسخه چینی و بدون پارگی و خرابی و پرتی در كارشان تولید می كنند. همینطور سایر مراحل تولید پیكسل مستقیماً در كارگاه های این مجموعه انجام می شود.
چاپ پیكسل توسط چندین چاپگر حرفه ای روز دنیا و با جوهرهای اصل با بهترین كیفیت چاپ شده، كاغذها با دستگاه مخصوص سلفون كشی درون كارگاه سلفون می شوند، دسته بندی كاغذها با دستگاه برش پنوماتیكی كه به سفارش این مجموعه طراحی و تولید شده در تیراژ بالا برش می خورند و سپس برای پرچ پیكسل در واحد تولیدی این مجموعه توسط چندین دستگاه تولید پیكسل پنوماتیك ضرب و پرس می گردند. در آخر بسته بندی این محصول در همین مجموعه انجام می گیرد. اینكه تمامی مراحل تولید در كارگاه های علمدار پرینت انجام می شود، باعث آن می گردد كه بالاترین سرعت در عرضه سفارشات را به خود اختصاص دهند. علمدار پرینت با بهره گیری از دستگاه های مجهز و پرسنل كار آمد توان تولید ۱۰ هزار قطعه پیكسل در روز را دارد كه این آمار بسیار بالایی به شمار رفته و كم نظیر است. این مطلب امكان همكاری با مشتریانی كه در مدت زمان كم احتیاج به تولید در تیراژ بالا را دارند میسر می سازد.

علمدار پرینت با پتانسیل تولیدی بسیار بالا آماده همكاری با شركت ها، برندها، سازمان ها، نهادهای مردمی و برگزار كنندگان همایش ها، مؤسسات و هر كسب و كار دیگری می باشد. ضمن اینكه تابحال برندها و مجموعه های بزرگ بسیاری با ایشان همكاری داشته اند. همچون حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی، شهرداری تهران، كمیته امداد امام خمینی، اسنپ، علی بابا، تپسی، شهرداری تهران و بسیاری دیگر از مجموعه هایی كه تبلیغ كسب و كار خویش را به واسطه تولید پیكسل و جاكلیدی و مگنت و… به علمدار پرینت سپرده اند.
برای سفارش تولید و چاپ پیكسل به سایت علمدار پرینت به آدرس www.AlamdarPrint.com رجوع كنید و یا با شماره ۸۸۰۱۴۵۴۱-۰۲۱ تماس بگیرید.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~