چه روش هایی برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت وجود دارد

چه روش هایی برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت وجود دارد

چه روش هایی برای مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت وجود دارد

مدل كودك: در این مقاله، همراه كارت می خواهد روش های پرداخت قبض تلفن ثابت را معرفی نماید. شما می توانید به دلخواه یكی از روش ها را انتخاب نموده و از آن استفاده كنید.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، درست است كه با ظهور موبایل ها، استفاده از تلفن های ثابت كاهش یافته است؛ اما هنوز هم تلفن ثابت یكی از ابزارهای ضروری در خانه ها و به خصوص در ادارات است. در ادامه به راه های مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت می پردازیم.
روش های استعلام و پرداخت قبض تلفن ثابت
دستگاه های خودپرداز ( ATM)
بعد از وارد كردن كارت بانكی و زدن رمز عبور، در منوی نمایش داده شده گزینه «پرداخت قبوض» را انتخاب نموده و نوع قبض موردنظر خودرا مشخص كنید. در مرحله بعد شناسه قبض و شناسه پرداخت خودرا وارد كرده و قبض تلفن ثابت خودرا پرداخت كنید.
در دستگاه های خودپردازی كه مجهز به باركد خوان هستند می توانید با انتخاب گزینه پرداخت بوسیله باركدخوان، باركد مندرج در قبض خودرا توسط دستگاه، اسكن كرده و مبادرت به پرداخت قبض نمائید.
پرداخت بوسیله تلفن گویا
یكی دیگر از راه های پرداخت قبوض تلفن ثابت، استفاده از تلفن های گویاست. مشتركین می توانند بوسیله سامانه های ۱۸۱۸ و ۲۰۰۰ هزینه كاركرد تلفن را دریافت كرده و بدهی خودرا از همان طریق پرداخت نمایند. تنها كافیست بوسیله تلفن ثابت یا تلفن همراه خود، شماره های ذكر شده را شماره گیری نمائید.
در این روش، بعد از راهنمایی تلفن گویا بایستی شماره تلفن و مشخصات كارت بانكی خودرا وارد كرده و عملیات پرداخت را انجام دهید.

اپلیكیشن های پرداخت
روش دیگر پرداخت قبض تلفن، استفاده از اپلیكیشن های پرداخت است كه برای گوشیهای اندورید و ios ارائه شده و امكان كارهای اینترنتی غیرحضوری را برای كاربران خود فرآهم می كنند. در دسترس بودن، كاربری آسان و امنیت بالا از مزایای آنهاست.
یكی از این اپلیكیشن ها، همراه كارت است كه با نصب آن می توانید به آسانی قبض تلفن خودرا استعلام یا پرداخت كنید. برای دانلود این اپلیكیشن می توانید به سایت همراه كارت به آدرس https: //hamrahcard.ir/ مراجعه كنید.
در این اپلیكیشن، علاوه بر قبض تلفن می توانید پرداخت قبض گاز تهران و سایر شهرستان های دیگر، قبض آب، برق و سایر تراكنش ها مانند كارت به كارت و پرداخت جریمه های راهنمایی و رانندگی را نیز انجام دهید.
همچنین، پرداخت قبض همراه اول و ایرانسل هم در همراه كارت امكان پذیر است و مشتركین سیمكارت های دائمی این دو اپراتور می توانند پرداخت قبض خودرا بسیار آسان و سریع انجام دهند.
یكی دیگر از تراكنش هایی كه در همراه كارت می توانید انجام دهید، دریافت مانده حساب خود در بانكهای مختلف كشور است؛ برای مثال می توانید موجودی بانك تجارت، كشاورزی، آینده، ملی، ملت و … را دریافت كنید.
پرداخت در سایت شركت مخابرات
برای پرداخت اینترنتی قبض می توانید وارد سایت شركت مخابرات شده و قبض میان دوره یا اختتام دوره موردنظر خودرا انتخاب نموده و مبادرت به استعلام و پرداخت آن كنید. در مرحله بعد با وارد كردن مشخصات خط تلفن، آنرا بوسیله درگاه های اینترنتی پرداخت كنید.
استعلام قبض تلفن بوسیله سامانه پیامكی
به منظور دریافت خلاصه صورتحساب دوره، مشتركین می توانند شماره ۸ رقمی تلفن ثابت خودرا بدون كد به شماره ۳۰۰۰۷۱۳ ارسال كرده و بدین سان خلاصه صورتحساب دوره ای تلفن ثابت خودرا مشاهده نمایند. لازم به ذكر است كه استفاده از این سرویس پیامكی رایگان است.
این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

منبع:

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~