سخنگوی ستاد وام كرونا : فقط اعداد كد ملی را پیامك كنید

سخنگوی ستاد وام كرونا : فقط اعداد كد ملی را پیامك كنید

سخنگوی ستاد وام كرونا : فقط اعداد كد ملی را پیامك كنید

به گزارش مدل كودك سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی كرونا اظهار داشت: سرپرستان خانوار برای تایید دریافت وام قرض الحسنه، فقط اعداد كد ملی را به سرشماره ۶۳۶۹ پیامك كنند و نیازی به استفاده از خط فاصله نیست.

به گزارش مدل كودك به نقل از مهر، دولت به دنبال شیوع كرونا و كاهش قدرت خرید مردم، مقرر كرد كه به حساب سرپرستان خانوار مبلغ یك میلیون تومان به صورت وام واریز شود كه اقساط ماهانه برای هر خانوار مبلغ ۳۵ هزار تومان است كه از یارانه تیرماه سالجاری به بعد كسر خواهد شد.
مطابق با بیان دولت، سرپرستان خانوار بعد از دریافت پیامك از سرشماره v.refah باید كد ملی را به شماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند.
طی روزهای اخیر شایعاتی درمورد نحوه ارسال كد ملی به سرشماره ۶۳۶۹ مطرح شده در خصوص اینكه حتما باید مطابق با اصل كد ملی، خط فاصله ها هم گذاشته شود در غیر این صورت، پیامك ارسالی، مورد تأیید قرار نمی گیرد.
خبرنگار مهر، صحت این مورد را از حسین میرزایی، سخنگوی ستاد تسهیلات حمایتی كرونا پیگیری كرد.
وی در گفت و گو با خبرنگار مهر با رد این شایعه، اظهار داشت: به هیچ وجه احتیاج به استفاده از خط فاصله برای نوشتن كد ملی نیست و صرفا نوشتن اعداد پشت سر هم كفایت می كند.
وی خاطرنشان كرد: قبلاً اعلام شده بود سرپرستان خانوارها منتظر دریافت پیامك از سرشماره v.refah بمانند و سپس كد ملی را به سرشماره ۶۳۶۹ ارسال نمایند اما اینك عرض می كنم كه سرپرستان خانوار حتی اگر از سرشماره v.refah پیامك دریافت نكردند هم می توانند كد ملی اعضای خانوار خویش را حداكثر تا روز یكشنبه ۹۹/۲/۷ از طریق تلفن همراهی كه به نام سرپرست خانوار است صرفا به شماره ۶۳۶۹ پیامك كنند.
میرزایی تصریح كرد: هیچ گونه وبسایتی برای این وام وجود ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~