پیام تسلیت شركت آریا كاجیكا به مناسبت درگذشت محمد كریم فضلی

پیام تسلیت شركت آریا كاجیكا به مناسبت درگذشت محمد كریم فضلی

پیام تسلیت شركت آریا كاجیكا به مناسبت درگذشت محمد كریم فضلی

به گزارش مدل كودك شركت آریا كاجیكا طی پیامی درگذشت بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ را تسلیت گفت.

به گزارش مدل کودک به نقل از مهر، محمد کریم فضلی بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ و کارآفرین برتر کشور بود. وی هفتم اردیبهشت ماه ۱۳۱۱ در شهر تویسرکان در استان همدان به دنیا آمد و در ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ دارفانی را وداع گفت.
استاد حاج محمد کریم فضلی همچون کارآفرینان و تولیدکنندگان برجسته کشور بود که نقش مهمی در اشتغال ده ها و شاید صدها هزار تن در اقصی نقاط ایران داشت.
مدیریت شرکت آریا کاجیکا، نماینده رسمی و انحصاری جت پرینتر شرکت KGK ژاپن در ایران که از همکاران گروه صنعتی گلرنگ است، درگذشت بنیانگذار فقید گروه صنعتی گلرنگ را تسلیت گفت. شرکت آریا کاجیکا تامیین کننده مواد مصرفی انواع جت پرینترها در ایران است.
محمدکریم فضلی صنعتگر و کارآفرین برتر کشور، قبل از سال های پیروزی انقلاب اسلامی فعالیت در بخش خصوصی را شروع کرد و بعد از انقلاب هم کوشش خویش را در حوزه صنایع افزود.
درگذشت او ضایعه بزرگی است که تأثر تمامی فعالان اقتصادی و صنعتگران را به همراه دارد
او در عمر پر بار و پر فراز و نشیب خود جز به اعتلای نام ایران و عزت و بزرگی آن نیندیشید و تصویری درخشان از سربازان جبهه تولید در سنگر مقدس کار و تلاش از خود برجای گذاشت.
محمدکریم فضلی، کارآفرینی پرتلاش، الگوساز، سختکوش و مردی از تبار سازندگی و خدمتگزاری بود که میراثش اشتغال ده ها هزار نفر در اقصی نقاط ایران است. همچون موفقیت های وی می توان به صادرات کالا به کشورهای مختلف جهان حتی در روزگار دشوار تحریم، رونق تولید ملی و اعتلای نام ایران اشاره نمود.
همچنین بنیانگذار گروه صنعتی گلرنگ، مردی خیراندیش و نیکوکار بود که علاوه بر توجه به حوزه صنعت و اشتغال همواره به محرومان توجه داشت. کمک های خیرخواهانه او دامنه گسترده ای داشت که می توان به ایجاد بنیاد خیریه وتخصیص بخشی از درآمد گروه به این بنیاد در جهت یاری رسانی به مردم نیازمند و مشارکت در امور اجتماعی اشاره نمود.
این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

مدل کودک

تولید, جامعه, خانواده, کودک, مد و فشن

No description. Please update your profile.

~~||~~Comments Are Closed~~||~~